Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS med Kaylin

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin

1 2 3 ... 36 37 38
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ian
"Då var vi framme!" Sade jag.

12 dec, 2015 21:56

Kaylin
Elev

Avatar


Fox
-
"Eh.. Vad bra... Tror jag? Kan du typ hjälpa mig ut, de har inte blivit så mycket bättre med synen än."

Go Fuck yourself you damn cereal

13 dec, 2015 09:31

Borttagen

Avatar


Ian

"Det kan jag väl!" Sade jag.

13 dec, 2015 20:37

Kaylin
Elev

Avatar


Fox
-
Jag kände Ians "hand" i ett stadigt grepp, och går av från det stora planet. "Vad händer nu då?"

Go Fuck yourself you damn cereal

15 dec, 2015 14:07

Borttagen

Avatar


Ian

"Ingen aning!" Sade jag.

15 dec, 2015 20:24

Kaylin
Elev

Avatar


Fox
-
"Ååh! Jag som ville veta!" Klagar jag.

Go Fuck yourself you damn cereal

15 dec, 2015 20:28

Borttagen

Avatar


Ian

"Gör det först, tänk sen." Sade jag.

15 dec, 2015 20:36

Kaylin
Elev

Avatar


Fox
-
"Hur tänker du?"

Go Fuck yourself you damn cereal

15 dec, 2015 21:26

Borttagen

Avatar


Ian
"Bara att springa in i det här huset!" Sade jag.

16 dec, 2015 20:34

Kaylin
Elev

Avatar


(Blir extremt förvirrad nu. Jag frågar" vad händer nu" och du svarar "ingen aning" och jag säger " jag som ville veta" och då säger du "Gör det först, tänk sen" och sedan frågar jag ."hur tänker du?" Och då svarar du "Bara att springa in i det här huset" make no sense! )

Go Fuck yourself you damn cereal

16 dec, 2015 21:06

1 2 3 ... 36 37 38

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin

Du får inte svara på den här tråden.