PRS med Kaylin
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Kaylin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ian
"Då var vi framme!" Sade jag. 12 dec, 2015 21:56 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Eh.. Vad bra... Tror jag? Kan du typ hjälpa mig ut, de har inte blivit så mycket bättre med synen än." Go Fuck yourself you damn cereal 13 dec, 2015 09:31 |
|
Borttagen
|
Ian
"Det kan jag väl!" Sade jag. 13 dec, 2015 20:37 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- Jag kände Ians "hand" i ett stadigt grepp, och går av från det stora planet. "Vad händer nu då?" Go Fuck yourself you damn cereal 15 dec, 2015 14:07 |
|
Borttagen
|
Ian
"Ingen aning!" Sade jag. 15 dec, 2015 20:24 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Ååh! Jag som ville veta!" Klagar jag. Go Fuck yourself you damn cereal 15 dec, 2015 20:28 |
|
Borttagen
|
Ian
"Gör det först, tänk sen." Sade jag. 15 dec, 2015 20:36 |
|
Kaylin
Elev |
Fox
- "Hur tänker du?" Go Fuck yourself you damn cereal 15 dec, 2015 21:26 |
|
Borttagen
|
Ian
"Bara att springa in i det här huset!" Sade jag. 16 dec, 2015 20:34 |
|
Kaylin
Elev |
(Blir extremt förvirrad nu. Jag frågar" vad händer nu" och du svarar "ingen aning" och jag säger " jag som ville veta" och då säger du "Gör det först, tänk sen" och sedan frågar jag ."hur tänker du?" Och då svarar du "Bara att springa in i det här huset" make no sense! )
Go Fuck yourself you damn cereal 16 dec, 2015 21:06 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen