Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel om Kopierarna (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel om Kopierarna (prs)

1 2 3 ... 36 37 38 ... 87 88 89
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Olivia gav till ett ljud av smärta. Hon ģrät lite grann.
" släp mig!" Skrek Olivia smärtsamt.

14 aug, 2015 20:35

Borttagen

Avatar


" Unga flickor rymmer inte " skrek hennes mamma strängt och låste in Olivia på hennes rum.

14 aug, 2015 20:36

Borttagen

Avatar


" ni får inte göra så här." Skrek Olivia & slog näven i dörren.
" jo det får vi" sa Kenny & log.
" föresten borde du veta bättre" sa Kenny

14 aug, 2015 20:39

Borttagen

Avatar


" Och fina flickor bankar inte i dörren " sa Annelie och låste dörren med lite kedjor och hänglås.

14 aug, 2015 20:41

Borttagen

Avatar


" men tänk om jag inte vill vara en fin flicka då?" Skrek Olivia

14 aug, 2015 20:45

Borttagen

Avatar


" hm var väl det jag trodde då får du dö där inne " sa Annelie och gick argt iväg.

14 aug, 2015 20:46

Borttagen

Avatar


"Hey släp ut mig" skrek Olivia med tårar i ögonen.
"Om jag hade fått en son istället så hade jag sluppit det här" sa Kenny med en suck & gick iväg.

14 aug, 2015 20:48

Borttagen

Avatar


Annelie började söka på barnhem hon ville adoptera en pojke flickor var ju ingenting att ha
" hm man kanske borde Adoptera ett gäng barn och träna upp dom för gruppen vi har sticker nog snart " muttrade hon surt.

14 aug, 2015 20:50

Borttagen

Avatar


Kenny såg mot Annelie.
"ah fast den här gången så skaffar vi bara pojkar" sa Kenny då små flickor verkade vara för jobbigt.

14 aug, 2015 20:53

Borttagen

Avatar


" Ja inga flickor de är ju så irriterande " sa Annelie då hon hittat ett barnhem som bara hade pojkar.
" Hur många tycker du att vi ska adoptera ?" Frågade Annelie.

14 aug, 2015 20:55

1 2 3 ... 36 37 38 ... 87 88 89

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel om Kopierarna (prs)

Du får inte svara på den här tråden.