Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
Olivia gav till ett ljud av smärta. Hon ģrät lite grann.
" släp mig!" Skrek Olivia smärtsamt.
14 aug, 2015 20:35
|
|
Borttagen
|
" Unga flickor rymmer inte " skrek hennes mamma strängt och låste in Olivia på hennes rum.
14 aug, 2015 20:36
|
|
Borttagen
|
" ni får inte göra så här." Skrek Olivia & slog näven i dörren.
" jo det får vi" sa Kenny & log.
" föresten borde du veta bättre" sa Kenny
14 aug, 2015 20:39
|
|
Borttagen
|
" Och fina flickor bankar inte i dörren " sa Annelie och låste dörren med lite kedjor och hänglås.
14 aug, 2015 20:41
|
|
Borttagen
|
" men tänk om jag inte vill vara en fin flicka då?" Skrek Olivia
14 aug, 2015 20:45
|
|
Borttagen
|
" hm var väl det jag trodde då får du dö där inne " sa Annelie och gick argt iväg.
14 aug, 2015 20:46
|
|
Borttagen
|
"Hey släp ut mig" skrek Olivia med tårar i ögonen.
"Om jag hade fått en son istället så hade jag sluppit det här" sa Kenny med en suck & gick iväg.
14 aug, 2015 20:48
|
|
Borttagen
|
Annelie började söka på barnhem hon ville adoptera en pojke flickor var ju ingenting att ha
" hm man kanske borde Adoptera ett gäng barn och träna upp dom för gruppen vi har sticker nog snart " muttrade hon surt.
14 aug, 2015 20:50
|
|
Borttagen
|
Kenny såg mot Annelie.
"ah fast den här gången så skaffar vi bara pojkar" sa Kenny då små flickor verkade vara för jobbigt.
14 aug, 2015 20:53
|
|
Borttagen
|
" Ja inga flickor de är ju så irriterande " sa Annelie då hon hittat ett barnhem som bara hade pojkar.
" Hur många tycker du att vi ska adoptera ?" Frågade Annelie.
14 aug, 2015 20:55
|
Du får inte svara på den här tråden.