Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

1 2 3 ... 36 37 38 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jenn
"Hej alla sötisar där ute! Så jag srev på twitter förrut att jag vill ha frågor till Q&A och jag fic MASSOR. Så för er som inte vet så har jag slumpat ut några frågor som står på pappret och jag ommer svara. Så LET'S GO!" sa jag. "Första frågan; När flyttade du? Jag flyttade i början av sommaren, någon vecka efter avslutningen..."

16 aug, 2015 14:56

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan

Jag tittade runt på mugglis.
Bara 6 stycken var inne. Jag kollade vilka det var. Sallad, Kaylin, Remus Granger, Mr Paraply.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

16 aug, 2015 15:26

Kaylin
Elev

Avatar


Kayla
Hej Jossan!!
Skriver jag på mugglis.

Go Fuck yourself you damn cereal

16 aug, 2015 15:27

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan

Ugglan böjade lysa rosa, det var Kaylin.
Vem är du? skrev jag tillbaka.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

16 aug, 2015 15:37

Borttagen

Avatar


Jenn
"Så det där var frågorna, hoppas ni gillade videon tryc isåfall på gilla-knappen, Kommentera gärna om vad ni skulle vilja se mig göra i nästa video, Dela och sprid och så ses vi nästa Fredag!" (kan vi säga att det var fredag?) Jag gick in på Mugglis .

16 aug, 2015 16:34

Borttagen

Avatar


Gwen
Jag och kayla sitter på bussen hem till henne och försöker prata. Men det är inte det lättaste att övrrösta 20 potterheads som oavbrutet skriver och kansta besvärjelser över varandra.

16 aug, 2015 16:35

Kaylin
Elev

Avatar


Jag trycker på stoppknappen. "SNART HEMMA!" Skriker jag till Gwen. Jag drar upp min trollstav, och skriker "Silenco!" Haha! Det får tyst på alla!

Go Fuck yourself you damn cereal

16 aug, 2015 17:12

JossiMarauder
Elev

Avatar


Jossan

Jag loggad eut ur mugglis och gick och lade mig.

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

16 aug, 2015 17:15

Borttagen

Avatar


Jenn
Jag startar datorn och för över filmen, någon gång skulle den upp. När den visade en LÅNG väntan så gick jag in på MugglarPortalen igen.

16 aug, 2015 17:16

Borttagen

Avatar


Gwen
Jag och Kayla går av bussen och tystnaden känns nästan konstig efter så lång tid i högt ljud.
"Kom, hitåt!" Säger Kayla och drar med sig mig.

16 aug, 2015 17:42

1 2 3 ... 36 37 38 ... 95 96 97

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys

Du får inte svara på den här tråden.