Prs med ellisen05
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med ellisen05
|
Borttagen
|
Jag sätter mig på en bänk och tittar ut över sjön.
17 aug, 2015 18:55
|
|
Borttagen
|
Plötsligt slår mig en konstig känsla.
17 aug, 2015 18:56
|
|
Borttagen
|
17 aug, 2015 18:57
|
|
Borttagen
|
Jag hatar Grey på riktigt, men Austin ...
17 aug, 2015 19:02
|
|
Borttagen
|
Plötsligt kommer någon och sätter sig bredvid mig.
17 aug, 2015 19:03
|
|
Borttagen
|
Jag känner något för Austin.
17 aug, 2015 20:02
|
|
Borttagen
|
Jag sneglar upp och ser att det är Austin.
"Tamara", börjar han.
Jag blir på helspänn ingen har kallat mig för Tamara på flera år.
"Jag... jag, jag gör slut", säger han och springer iväg.
Det tar ett tag innan jag fattar, Austin gjorde slut!
Jag börjar gråta hysteriskt.
18 aug, 2015 18:06
|
|
Borttagen
|
Jag hoppas på att få komma loss och prata med Austin.
18 aug, 2015 18:26
|
|
Borttagen
|
Jag läger huvudet i händerna och hulkar tills det inte finns något kvar. Jag torkar ögonen och går ner till Slytherins sällskapsrum. Någon tar tag i min arm när jag ska gå till min sovsal, jag vänder mig och ser Austin
"Jag ska släppa ut Sillie", säger han.
"Nej!" Säger jag men han går.
"Idiot", mumlar jag.
18 aug, 2015 18:29
|
|
Borttagen
|
Jag hör någon komma in. Det är Austin.
" Var är Grey? " frågar jag kallt. Austin ler.
" Hon har inte med oss att göra." säger han.
18 aug, 2015 18:50
|
Du får inte svara på den här tråden.