Prs med J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med J_J
|
Borttagen
|
Jag bar ner henne till matsalen.
21 sep, 2014 16:58
|
|
Borttagen
|
Lessi tänkte lite. "kan g själv ryggen gör ont onu." sa hon till honom och log till
21 sep, 2014 16:59
|
|
Borttagen
|
Jag släppte ner henne och tog hennes hand.
21 sep, 2014 17:00
|
|
Borttagen
|
Lessi blev lätad nu och gick tyst vid hans sida och njöt av hans varma hand. "Om bara ett par månader har vi vår lilla prins eller prinsessa här." Sa hon och log, snaningen hon var rädd inför det. Man visste inte ens om hon kudne klara en förlossning om hon hade otur
21 sep, 2014 17:03
|
|
Borttagen
|
( Kan vi inte hoppa till förlossningen)
Jag kollade på henne och nickade.
21 sep, 2014 17:04
|
|
Borttagen
|
(okej, vet inte hur jag ska rolla det XD men improserar xD ska han vänta i ett anant rum eller? flr mig vissa gör det på den tiden men inte säker xD )
Leiss log lite "längtar menb satidigt rädd." sa hon
21 sep, 2014 17:05
|
|
Borttagen
|
( Han är i ett annat rum)
- Jag förstår dig, sa jag.
21 sep, 2014 17:06
|
|
Borttagen
|
(okej  Spolar du eller jag)
Lesi log till. "lova mig en sak, om jag inte klara detta ta hand om vårt barn." Sa hon och kollade på honom och menade det hon sa
21 sep, 2014 17:08
|
|
Borttagen
|
( Du får)
- Jag lovar det men jag vet inte om jag kommer klara av att vara kung om jag förlorar dig, sa jag tyst och drog henne till mig.
21 sep, 2014 17:08
|
|
Borttagen
|
Lessi tänkte. "du måste för min och ditt barns skull." sa hon nu och kollar på hans ögon.
~Förlossning~
Värkarna hade säkert hållit på hela kvällen, barnläkaren i hovet hade tyckt hon var väldigt hållig av sig som itne sa ett ord vid värkar Hon ville bara få barnet i sin famn nu, hon började bli trött och svag. Läkaren suckar och kollade runt ltie och snart var det igång, smärtan steg.
21 sep, 2014 17:13
|
Du får inte svara på den här tråden.