The dark witches (prs )
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The dark witches (prs )
|
Borttagen
|
" Du flicka lilla du bär på ledtrådarna till en ovärdelig skatt " sa Robins mamma
29 mar, 2014 22:49
|
|
Borttagen
|
" va? vadå för skatt?, sa Erika
29 mar, 2014 22:51
|
|
Borttagen
|
" Det du måste du fråga dig själv om " sa Robins mamma hon slog till Robin än en gång innan hon gick ut ur källaren
29 mar, 2014 22:52
|
|
Borttagen
|
Erika såg förvirrat på robin.
29 mar, 2014 22:57
|
|
Borttagen
|
Robin såg ner i golvet han hade fått en blåtira på ögat
" Förlåt " sa Robin tyst
29 mar, 2014 23:04
|
|
Borttagen
|
" Det är mitt fel!, snyftade Erika
29 mar, 2014 23:07
|
|
Borttagen
|
" Sluta " sa Robin han reste sig och gick fram till buren.
29 mar, 2014 23:07
|
|
Borttagen
|
Erika kunde inte sluta gråta.
29 mar, 2014 23:09
|
|
Borttagen
|
Robin stack in armen mellan gallren han strök hennes hand
29 mar, 2014 23:10
|
|
Borttagen
|
Erika såg upp på Robin med tårar i ögonen.
29 mar, 2014 23:13
|
Du får inte svara på den här tråden.