Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
Plötsligt kände jag en hand på min axel och jag skrek till.
11 feb, 2014 18:09
|
|
Borttagen
|
Jag drog tillbaka handen.
"Förlåt,det var inte alls meningen"
11 feb, 2014 18:12
|
|
Borttagen
|
"Oh My fucking good, Diego. Du höll på att skrämma ihjäl mig!" Sa jag argt och vände mig om.
11 feb, 2014 18:40
|
|
Borttagen
|
Jag kunde inte hindra ett litet leende att dyka upp på mina läppar på grund av hennes ordval.
"Förlåt"
Sa jag igen.
11 feb, 2014 18:41
|
|
Borttagen
|
"Det gör inget... Men... Gör inte så igen. Okej?"
11 feb, 2014 18:43
|
|
Borttagen
|
"Okej"
Lovade jag med en retsam glimt i ögonen.
11 feb, 2014 18:44
|
|
Borttagen
|
"Seriöst Diego!" Sa jag strängt.
11 feb, 2014 18:47
|
|
Borttagen
|
"Okej okej!"
Skrattade jag.
11 feb, 2014 18:50
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade till jag med och vände mig sedan om igen.
11 feb, 2014 18:53
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig på hennes säng igen.
11 feb, 2014 18:57
|
Du får inte svara på den här tråden.