Den sanna arvingen (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den sanna arvingen (prs)
|
Borttagen
|
" Kan vi lita på dom ? " frågade Lukas och såg på Wiliam och Alicia
1 dec, 2013 19:30
|
|
Borttagen
|
"Ja, jag skulle tro det. Men, om jag har fel får vi fly... eller..."
1 dec, 2013 19:31
|
|
Borttagen
|
" Ja det får vi men jag tänker inte öppna mig för dom " sa Lukas
1 dec, 2013 19:33
|
|
Borttagen
|
"Okej." sa Rebecca och log. "Jag vet inte om jag heller kommer göra det..."
1 dec, 2013 19:47
|
|
Borttagen
|
" Jag vägrar öppna mig för dom " sa Lukas han vägrade göra det han såg på Wiliam och funderade på om han verkligen var den "sanne " arvingen eller inte.
1 dec, 2013 19:48
|
|
Borttagen
|
Rebecca nickade.
"Okej, men försök att vara sams med dom så länge." mumlade hon.
1 dec, 2013 19:49
|
|
Borttagen
|
" Sams kan jag vara " sa Lukas och såg på Rebecca
" du får också försöka " sa Lukas
1 dec, 2013 19:52
|
|
Borttagen
|
Rebecca nickade.
"Javisst." log hon.
1 dec, 2013 19:57
|
|
Borttagen
|
Lukas log och torkade sina tårar
1 dec, 2013 19:59
|
|
Borttagen
|
Rebecca torkade en ut av sina tårar och log sedan mot Lukas.
1 dec, 2013 20:00
|
Du får inte svara på den här tråden.