Vampyr skolan
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Vampyr skolan
|
Borttagen
|
Jane gäspade solen skulle snart gå upp vilket innebar att vampyrerna gick till sängs
22 nov, 2013 19:51
|
|
Borttagen
|
"Nu ska ni... blodsugare.... sova snart?", Terry flinade och såg sig omkring, alla såg plötsligt mycket tröttare ut, utom varulvarna.
22 nov, 2013 21:08
|
|
Borttagen
|
" ja vi måste sova snart annars blir det inge kul för oss " sa Jane
22 nov, 2013 21:09
|
|
Borttagen
|
"God natt då, eller god dag", själv var Terry inte trött alls, och han tänkte nog göra sig hemmastadd eller leta reda på puppycamp.
22 nov, 2013 21:11
|
|
Borttagen
|
" God natt hoppas du hittar här någorlunda " sa Jane
22 nov, 2013 21:20
|
|
Borttagen
|
"tror jag ska kolla in Wolfcamp",Terry flinar.
22 nov, 2013 21:27
|
|
Borttagen
|
" Ja ju mer du lär dig om skolan desto bättre " sa Jane hon log sömnigt
22 nov, 2013 21:29
|
|
Borttagen
|
"Ses", Terry ställde sig upp och gick mot sitt rum.
22 nov, 2013 21:30
|
|
Borttagen
|
Jane tog bort disken och gick mot sitt rum där hennes kista väntade
22 nov, 2013 21:31
|
|
Borttagen
|
Terry bytte snabbt om och gick ner på skolgården. Flera av vargarna stod där nere.
"Hej!"
"Hej Terry!", Wolf hade sett honom.
"Hej Terry!", Moon.
Mio stod längre bort och morrade dovt.
"Mio, jag skämtade..."
22 nov, 2013 21:39
|
Du får inte svara på den här tråden.