Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
-Wii-
Jag tryckte fast honom mot väggen utan att ta någon notis om ifall jag gjorde illa honom eller inte.
"Jag är ledsen för detta." Sa jag till nykomlingarna och höll på att bli omkullvält när Diego försökte göra sig fri.
Till slut slog jag till honom i huvudet så att han svimmade.
31 okt, 2013 16:07
|
|
Borttagen
|
Jag torkade mina tårar.
"Jag kanske inte borde vara här."
Viskade jag förskräckt.
31 okt, 2013 16:09
|
|
Borttagen
|
"Jo då. Det är helt okej." Sa jag vänligt till den förskräckta människoflickan.
Jag sträckte fram handen.
"Wee. Och det där är min kille. Diego. Har lite svårt med dieten." Skämtade jag och log lite.
31 okt, 2013 16:14
|
|
Borttagen
|
Jag tog blygt hennes hand.
"Sanna..."
Mumlade jag.
31 okt, 2013 16:15
|
|
Borttagen
|
Jag nickade.
"Och vem är du då?" Frågade jag killen som fortfarande höll i tjejen, fast nu i handen i stället.
"Jag är Lucas bror..." Svarade han mig tyst.
31 okt, 2013 16:17
|
|
Borttagen
|
Det dök upp ännu en tjej.
"Hej Will"
Sa hon med ett litet leende.
31 okt, 2013 16:19
|
|
Borttagen
|
-Will-
"Hej! Vad roligt att se dig!" Sa jag och log.
"Vars är Lucas, varför har han inte kommit än?" Frågade jag.
31 okt, 2013 16:23
|
|
Borttagen
|
"Jag tvingade just ner honom i sängen igen. Gå upp så förstår du varför."
Svarade tjejen.
31 okt, 2013 16:25
|
|
Borttagen
|
"Okej." Jag steg fort in i hallen.
31 okt, 2013 16:29
|
|
Borttagen
|
Jag klev också in i hallen men följde inte med William upp eftersom jag inte ville störa.
31 okt, 2013 16:31
|
Du får inte svara på den här tråden.