Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
(Hahah!!)
Jag går långsamt upp till sällskapsrummet. Jag kommer in och staplar mot en soffa. Där sjunker jag ner mot kuddarna och begraver ansiktet i händerna.
10 nov, 2013 20:40
|
|
Borttagen
|
Vi springer in i sällskapsrummet. Jag krockar nästan med Tess.
"HI DARLING!"
"Hej Tessie", jag kramar om henne och vi börjar prata.
10 nov, 2013 20:41
|
|
Borttagen
|
- Sluta gråta! Mumlar jag om och om igen för mig själv. Det fungerar förstås inte. Tvärtom gråter jag mer.
10 nov, 2013 20:46
|
|
Borttagen
|
(jag klarar inte av den här just nu, skriver antingen senare eller imorrn  )
10 nov, 2013 20:49
|
|
Borttagen
|
10 nov, 2013 20:55
|
|
Borttagen
|
"Hur är det med dig?"
"Bara bra... Tror jag..."
"Det ska vara fest i fängelsehålorna i helgen! Fyror, femmor,sexor och sjuor är inbjudna! Du kommer väll?"
"Jag vet inte Tess, kanske"
"DU KOMMER VISST!!!!!"
"Okej."
16 nov, 2013 17:28
|
|
Borttagen
|
Jag lyckas lugna ner mig.
16 nov, 2013 17:51
|
|
Borttagen
|
Jag suckar och damper ner i en soffa.
16 nov, 2013 18:01
|
|
Borttagen
|
Jag blundar.
- Bä bä vita lamm!! Skriker jag.
16 nov, 2013 18:47
|
|
Borttagen
|
"Hej Pling", jag ser på pling som sitter och skriker.
"Kan du vara tyst?"
16 nov, 2013 18:47
|
Du får inte svara på den här tråden.