Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Barnie och coolingen, prs

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

1 2 3 ... 36 37 38 ... 149 150 151
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


(Hahah!!)

Jag går långsamt upp till sällskapsrummet. Jag kommer in och staplar mot en soffa. Där sjunker jag ner mot kuddarna och begraver ansiktet i händerna.

10 nov, 2013 20:40

Borttagen

Avatar


Vi springer in i sällskapsrummet. Jag krockar nästan med Tess.
"HI DARLING!"
"Hej Tessie", jag kramar om henne och vi börjar prata.

10 nov, 2013 20:41

Borttagen

Avatar


- Sluta gråta! Mumlar jag om och om igen för mig själv. Det fungerar förstås inte. Tvärtom gråter jag mer.

10 nov, 2013 20:46

Borttagen

Avatar


(jag klarar inte av den här just nu, skriver antingen senare eller imorrn )

10 nov, 2013 20:49

Borttagen

Avatar


(Sure ;D)

10 nov, 2013 20:55

Borttagen

Avatar


"Hur är det med dig?"
"Bara bra... Tror jag..."
"Det ska vara fest i fängelsehålorna i helgen! Fyror, femmor,sexor och sjuor är inbjudna! Du kommer väll?"
"Jag vet inte Tess, kanske"
"DU KOMMER VISST!!!!!"
"Okej."

16 nov, 2013 17:28

Borttagen

Avatar


Jag lyckas lugna ner mig.

16 nov, 2013 17:51

Borttagen

Avatar


Jag suckar och damper ner i en soffa.

16 nov, 2013 18:01

Borttagen

Avatar


Jag blundar.
- Bä bä vita lamm!! Skriker jag.

16 nov, 2013 18:47

Borttagen

Avatar


"Hej Pling", jag ser på pling som sitter och skriker.
"Kan du vara tyst?"

16 nov, 2013 18:47

1 2 3 ... 36 37 38 ... 149 150 151

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

Du får inte svara på den här tråden.