(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
En kyss. Det var allt jag fick. Ändå svävade jag på moln nästa dag. Log inte. Skrattade inte. Pratade inte. Men. Var glad. Det märktes ingenting, men längst inne kände jag mig lycklig. På lunchrasten gick jag till mitt rum. Erik skulle komma om 20 minuter.
1 sep, 2013 22:08 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag gick runt i ett töcken nästa dag. Lyssnade inte på någonting lärarna sa, jag satt bara och stirrade. Tills jag såg James. "Kom med ut"sa han. Jag följde efter honom. "Den där kyssen igår... för dig var den väl inte mer än ett sätt att göra din exkille svartsjuk, va?" Frågade han när vi gått en bit. Jag ryckte på axlarna. "Jag måste erkänna.. det var... du är ganska bra på att kyssas" han log.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 sep, 2013 22:12 |
|
Borttagen
|
Erik kom 5 minuter tidigare. Jag tittade skyggt på honom där han stod framför mig. Jag la mig på sängen. Erik la sig bredvid.
- Hur är det, du ser inte så värst glad ut? frågade han osäkert. - Jag mår förvånansvärt bra, sa jag och stirrade tomt mot Erik. En vind fick mig att sätta mig käpprakt upp i sängen. Och så var hon där. Nyx, vampyrernas gudinna. Hon var så vacker! Erik bugade djupt. - Roxanne Nelson. Lika vacker som natten, lika pålitlig som stilla vind, lika modig som eld. Du har anden inom dig, men du kommer aldrig att klara dig ensam. Alliera dig med vatten, och inse skillnaden mellan hat och kärlek., så löd Nyx ord. Sedan försvann hon. Erik stod kvar. Jag låg kvar. - Hon har rätt...log Erik. - Vadå? - Du är lika vacker som natten. Jag log generat, - Tycker du verkligen det? - Nej, låt mig visa vad jag tycker. sa Erik och la sig över mig. När han gick en halvtimme senare var varenda hudcell ända ner till midjan kysst av Erik, och Erik gick inte hller okysst iväg. 1 sep, 2013 22:25 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag log tillbaka, och han strök mig över kinden. Jag kollade på klockan. "Jag måste gå" sa jag tyst. "Ska inte du ha svärdsfäktning nu?" Frågade han oh jag nickade.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 06:11 |
|
Borttagen
|
Jag rättade till mina kläder och gick lungt till ridningen.
2 sep, 2013 07:17 |
|
Queen Boo
Elev |
"Då säger jag att det är okej att du kommer Försent" skrattade han. Jag log blygt. "Men tror du simon tillåter att du kommer försent?"
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 07:23 |
|
Borttagen
|
På vägen mötte jag Zeb.
- Jag får inte prata med dig. sa han - Selena bestämmer inte över dig. Om ni så skulle vara älskande, så får du göra vad du behagar. - Ja. Det är därför jag är med nu. Jag gör som jag vill. - Hm..det är s jobbigt allting. Om hon inte alltid skulle hänga efter James!! suckade jag efter en stunds tystnad. Zeb stelnade till, - James? 2 sep, 2013 07:32 |
|
Queen Boo
Elev |
Han ryckte till. "Visst, ja!" Sa han. Jag skrattade och gick in. Fan. Zeb och Roxanne stod och pratade. "Hej, Zeb!" Sa jag glatt. Roxanne ignorerade jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 07:37 |
|
Borttagen
|
Zeb fnyste åt Selena och började gå iväg mot östra muren.
- Zeb ska inte du ha ridning? sa jag och sprang efter. - Juste! flinade han stelt och gick före. Jag vr bakom honom. 2 sep, 2013 07:49 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag sprang efter Zeb. "Vad i helvete har jag gjort nu då?"
jag är jättecoolig älska mig plz 2 sep, 2013 07:55 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen