STARK KÄRLEKS roll (våld)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> STARK KÄRLEKS roll (våld)
|
Borttagen
|
" Och vad innebär det?" sa jag
25 aug, 2013 14:18
|
|
Borttagen
|
''att jag blir så om jag inte tar medicin..'' sa jag
25 aug, 2013 14:19
|
|
Borttagen
|
" Skriker du efter den du älskar och hittar den med dina röda ögon med blodet ur munnen?" Sa jag fort
25 aug, 2013 14:49
|
|
Borttagen
|
''j,ja...''sa jag och svalde hårt
25 aug, 2013 14:49
|
|
Borttagen
|
" Vad symboliserar blodet ur munnen?!" Sa jag
25 aug, 2013 14:53
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 18:38
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 18:39
|
|
Borttagen
|
''nej, inte sån vampyr som biter folk'' sa jag snabbt och ängslingt
25 aug, 2013 18:42
|
|
Borttagen
|
" Finns det fler olika sorters vampyrer?" sa jag
( Din tur på rollet med Mas och Kelly )
25 aug, 2013 18:42
|
|
Borttagen
|
25 aug, 2013 18:43
|
Du får inte svara på den här tråden.