Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
''nu sover alla'' sa jag och hånglade med kelly
8 aug, 2013 11:06
|
|
Borttagen
|
" Åh baby " Fick jag fram
8 aug, 2013 11:07
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 11:08
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 11:11
|
|
Borttagen
|
nästa morgon så var sovsalen tom jag hånglade med kelly för att väcka henne ''godmorgon'' sa jag trött
8 aug, 2013 11:15
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 11:17
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 11:18
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 11:19
|
|
Borttagen
|
vi gick ner till frukosten, när den var slut gick vi tillbaka till sovsalen
8 aug, 2013 11:20
|
|
Borttagen
|
" När börjar lektionen?" Sa jag
8 aug, 2013 11:23
|
Du får inte svara på den här tråden.