Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

1 2 3 ... 36 37 38 ... 312 313 314
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


''nu sover alla'' sa jag och hånglade med kelly

8 aug, 2013 11:06

Borttagen

Avatar


" Åh baby " Fick jag fram

8 aug, 2013 11:07

Borttagen

Avatar


''godnatt'' sa jag

8 aug, 2013 11:08

Borttagen

Avatar


" Godnatt " Sa jag

8 aug, 2013 11:11

Borttagen

Avatar


nästa morgon så var sovsalen tom jag hånglade med kelly för att väcka henne ''godmorgon'' sa jag trött

8 aug, 2013 11:15

Borttagen

Avatar


" Öh, godmorgon " Sa jag

8 aug, 2013 11:17

Borttagen

Avatar


''frukost??'' sa jag

8 aug, 2013 11:18

Borttagen

Avatar


" Mm " Sa jag

8 aug, 2013 11:19

Borttagen

Avatar


vi gick ner till frukosten, när den var slut gick vi tillbaka till sovsalen

8 aug, 2013 11:20

Borttagen

Avatar


" När börjar lektionen?" Sa jag

8 aug, 2013 11:23

1 2 3 ... 36 37 38 ... 312 313 314

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.