Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
A.k
Elev |
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 13 dec, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
Ron, Luna och Draco
13 dec, 2012 19:38 |
|
Borttagen
|
Neville, känner igen mig mest i honom så hans roll hade jag nog gjort bäst!
13 dec, 2012 19:41 |
|
Ron lovegod
Elev |
ron
Spoiler: Tryck här för att visa! 13 dec, 2012 19:49 |
|
Borttagen
|
13 dec, 2012 20:02 |
|
Ron lovegod
Elev |
13 dec, 2012 20:10 |
|
emmasagman
Elev |
luna ! ;D
13 dec, 2012 20:23 |
|
Ron lovegod
Elev |
ron
RON RON !!!!!!!!!!!111!!11!111 13 dec, 2012 20:26 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Jag har faktiskt ingen aning! Alla passar så bra i sina roller att jag allvarligt inte kan svara!
En smart nörd vore kul att spela i en annan HP-film, typ Imagination and dreaming is my life 13 dec, 2012 20:50 |
|
96hpevanescence
Elev |
13 dec, 2012 20:55 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen