~Privat Rollspel mellan Lolly0101 och AlexZz~
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ~Privat Rollspel mellan Lolly0101 och AlexZz~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
15 mar, 2013 21:20 |
|
Lolly0101
Elev |
(Okej , Gå och köp en ?! =) )
Jag ser hur oz förtvivlat letar efter sin stav , "Gå in i den där tunneln. Ska finnas någon affär på andra sidan " mummlar jag in i det löddriga (?) dimman 15 mar, 2013 21:23 |
|
AlexZz
Elev |
(Bellatrix tog ju den. xD)
"Bellatrix tog väl den av en anledning." Suckar Oz och rycker på axlarna. . .
15 mar, 2013 21:26 |
|
Lolly0101
Elev |
(Jaja , SLUTA KLaga Då hahahahaha lol )
"Ja ." säger jag depremerat . Inte för att jag kände något särsilt . Inte ens för Oz efter det han gjorde. Han hade ljugit , varit otrogen typ . 15 mar, 2013 21:28 |
|
AlexZz
Elev |
(Försöker föra rollet framåt. xD Och det var en helomvändning i humör du gjorde där.)
Oz fortsätter gå, säger ingenting. Han bara fortsätter gå. . .
15 mar, 2013 21:35 |
|
Lolly0101
Elev |
(Ja , Men vad ska vi göra . så vi vet . lite dött nu kanske )
15 mar, 2013 21:35 |
|
AlexZz
Elev |
15 mar, 2013 21:39 |
|
Lolly0101
Elev |
(jedwards såklart !)
15 mar, 2013 21:44 |
|
AlexZz
Elev |
15 mar, 2013 21:45 |
|
Lolly0101
Elev |
( Öhh , Trolldoms skolor ... )
15 mar, 2013 21:45 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ~Privat Rollspel mellan Lolly0101 och AlexZz~
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen