Hugo Wealsley
Forum > Fanfiction > Hugo Wealsley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
15 mar, 2011 19:24 |
|
Katla
Elev |
Men nu har verkligen inte Luna 1 skrivit på evigheters EVIGHETER!!! Kom igen Lunis, MEEEEEEEER
♏︎ 15 mar, 2011 19:25 |
|
Pixie
Elev |
15 mar, 2011 19:26 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: du kan ju inte stava fantastisk DÅLIGT men det var ok Jag tyckte att hon skriver väldigt duktigt, nästan inga stavfel någonstans, och hon skriver så att man vill fortsätta att läsa. Skrivet av Pixie: Haha! Men jag äääälskar verkligen hp! Ja jag med, har precis börjat om att läsa serien för typ 2423554345 gången Är på kapitel 6 i första boken
15 mar, 2011 19:27 |
|
Borttagen
|
va?????
15 mar, 2011 19:27 |
|
The Noble Lion
Elev |
15 mar, 2011 19:28 |
|
Pixie
Elev |
15 mar, 2011 19:29 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Vadå va? Du skrev att hon inte skrev bra, då skrev jag att jag tycker att hon skriver bra. Och dessutom svarade du på Pixies inlägg om att hon älskade HP. Inget konstigt med det! Så jag undrar också, vadå Skrivet av Borttagen: va????? ♏︎ 15 mar, 2011 19:30 |
|
Borttagen
|
tre frågor till alla här:
FRÅGA 1:Vem är snällast jag eller Luna 1? FRÅGA 2 :Vem skriver bäst? FRÅGA 3:Vad har Luna 1 som inte jag har? FRÅGA 4:Är jag elak? FRÅGA 5:Vad har jag som inte Luna 1 har? 15 mar, 2011 19:32 |
|
The Noble Lion
Elev |
15 mar, 2011 19:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen