Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av TildeW: Va? Skriv en mallHan smyger försiktig bakom oss och höjer staven jag är jättecoolig älska mig plz 30 mar, 2013 12:31 |
|
ginny 23
Elev |
30 mar, 2013 12:31 |
|
TildeW
Elev |
30 mar, 2013 12:31 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ser att han blir ledsen, men jag orkar inte bry mig.Jag får säga förlåt imorgon istället.
jag är jättecoolig älska mig plz 30 mar, 2013 12:32 |
|
TildeW
Elev |
30 mar, 2013 12:33 |
|
Queen Boo
Elev |
På första eller andra sidan står det en ''Mall'' Det är olika saker du ska fylla i om din karaktär. T.ex nanm, utseende med mera. kopiera den och bestäm hur du ska vara ich vad du ska heta. sedan skriver du den här. förstår du?
jag är jättecoolig älska mig plz 30 mar, 2013 12:35 |
|
ginny 23
Elev |
30 mar, 2013 12:44 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag sätter mig på min säng och börjar plocka fram mina saker. Först kommer en bok, ''Twilight''.
jag är jättecoolig älska mig plz 30 mar, 2013 12:48 |
|
ginny 23
Elev |
30 mar, 2013 12:50 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag lägger ig ner och börjar läsa, men jag är så rtött så jag somnar och boken slås igen
jag är jättecoolig älska mig plz 30 mar, 2013 12:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen