Twilight [Privat]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
''Inget, men du behöver sova''
jag är jättecoolig älska mig plz 27 feb, 2013 20:34 |
|
Borttagen
|
"Jag är inte trött"
27 feb, 2013 20:42 |
|
Queen Boo
Elev |
''Okej''
jag är jättecoolig älska mig plz 27 feb, 2013 20:43 |
|
Borttagen
|
Jag kysser honom
27 feb, 2013 20:59 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag besvarar kyssen. ''Bella, sov nu. Jag lovar att stanna''
jag är jättecoolig älska mig plz 28 feb, 2013 21:09 |
|
Borttagen
|
"men jag är inte trött"! Morrar jag
1 mar, 2013 07:50 |
|
Queen Boo
Elev |
''Men Bella, du måste sova'' försöker jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 mar, 2013 18:02 |
|
Borttagen
|
"Jag kan inte...jag vill vara med dig"
1 mar, 2013 18:10 |
|
Queen Boo
Elev |
''Men du är ju med mig, jag stannar'' fortsätter jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 1 mar, 2013 19:51 |
|
Borttagen
|
Jag kysser honom och strycker hans rygg.
"Mm..sötnos" 1 mar, 2013 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen