Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
Forum > Mugglarportalen > Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ella potter
Elev |
28 dec, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
jag börjar känna mig sjukt trött men jag ska vara uppe till 00:00xD
28 dec, 2012 23:37 |
|
LauraE
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraE: Skrivet av Borttagen: Någon kär uppesittaare som vill rolla? Nu har jag bara rollat när jag hängde på stallet.se. Är det samma grej som här? x) åh stallet det var härligt innan man trötnade och jag det är samma sak Saknar gamla stallet.se innan det såldes till Bonnier.
Tumblr: http://lauradobby.tumblr.com/
28 dec, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: HAHA OMG, dat signaturhhSkrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: vad bra! =) (Jag har börjat använda både =) och =D för att jag har sett dih göra det O.o) Sitter och tittar på Vänner och är aktiv här med er =) Mysigt! Mår lite bättre nu också! Hih, sett min nya signatur?? =D 28 dec, 2012 23:38 |
|
ella potter
Elev |
28 dec, 2012 23:38 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag snart ta bort nagellacket och sätta nytt.
Vill ni se när jag är klar? ^^ 28 dec, 2012 23:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nu ska jag snart ta bort nagellacket och sätta nytt. Vill ni se när jag är klar? ^^ jag vill jättegärna se 28 dec, 2012 23:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraE: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraE: Skrivet av Borttagen: Någon kär uppesittaare som vill rolla? Nu har jag bara rollat när jag hängde på stallet.se. Är det samma grej som här? x) åh stallet det var härligt innan man trötnade och jag det är samma sak Saknar gamla stallet.se innan det såldes till Bonnier. Jag har bara spelat nya x) men iallafall vill du rolla? 28 dec, 2012 23:40 |
|
Nendra
Elev |
Ska jag gå och lägga mig eller ska jag vara uppe en kvart till?
There once was a boy named Harry... 28 dec, 2012 23:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Okej Skrivet av Borttagen: Nu ska jag snart ta bort nagellacket och sätta nytt. Vill ni se när jag är klar? ^^ jag vill jättegärna se Jag måste stänga av datorn ett tag (den laggar) men jag kan måla naglarna och så medans Vi ses om en stund 28 dec, 2012 23:46 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen