Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
Forum > Fanfiction > Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rut Luna
Elev |
Skrivet av NyTo: Skrivet av Rut Luna: Hej! Jag är tyvärr bara på sida nitton, men jag har redan upptäckt att många skriver "Awesome" och så flera gånger efter ett textinlägg, vilket gör det jobbigt för andra att läsa, för det röda ögat blinkar och man tänker "YES! Ett till inlägg!", men så står det bara "Mer!". Det var någon som bara skrev hihi också... Snälla, tänk på det, så blir jag mycket tacksam ♥ By the way, underbar ff ♥ [Jag har läst allt nu jag förstår dig, men folk vill ju berömma personen som skriver. Ja, men det är inte så jag menar. Många skriver awesome flera gånger efter ett inlägg. Jag blir också jätteglad av snälla kommentarer. Ibland blir det ju en helt random disskution. Det är bara det, men jag vet att alla på Mugglis är underbara, så jag ska egentligen inte klaga ♥ (Måste sluta nu så att det inte blir en random disskution Jag är faktiskt död. 23 dec, 2012 19:36 |
|
gjerua
Elev |
24 dec, 2012 14:32 |
|
Bilbo:D
Elev |
10 feb, 2013 18:21 |
|
Elina Potter
Elev |
Snälla skriv ♥
Go Mugglis! 11 feb, 2013 20:58 |
|
lumos1
Elev |
12 feb, 2013 07:27 |
|
Borttagen
|
Bra! Ny läsare!
12 feb, 2013 13:04 |
|
hockey macke
Elev |
superb
food before poeple 17 feb, 2013 21:18 |
Forum > Fanfiction > Om du var en slytherinare skulle jag vara kär i dig- Dramione.
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen