Twillight privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twillight privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"han kommer aldrig tillbaka" sa jag och går ut i skogen
23 okt, 2012 14:52 |
|
mums
Elev |
"Vem? Cullen? Nej. Han kommer inte tillbaka. Och det är skönt. Jag vet vad han är."
Jag kliver ur bilen. "Bella, resturangen ligger hitåt." ![]()
23 okt, 2012 14:53 |
|
Borttagen
|
"nej..jag känner inte för att äta..kom..du missar hur fin full månen är"
23 okt, 2012 14:55 |
|
mums
Elev |
23 okt, 2012 14:56 |
|
Borttagen
|
"ok..jag kommer" sa jag
23 okt, 2012 14:57 |
|
mums
Elev |
23 okt, 2012 14:58 |
|
Borttagen
|
"förlåt för vad"
23 okt, 2012 14:59 |
|
mums
Elev |
23 okt, 2012 15:01 |
|
Borttagen
|
"det gör inget..kom nu"
23 okt, 2012 15:01 |
|
mums
Elev |
23 okt, 2012 15:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen