Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Rymden! För att dens mystik alltid har intresserat mig.
18 aug, 2012 10:16 |
|
Ladusvalan
Elev |
Liksom majoriteten av er måste även jag välja havet, eftersom jag är rätt ointresserad av rymden (eftersom den bara känns alldeles för stor och omöjlig att komma nära, samtidigt som jag tycker det är viktigare att vi lär känna vår jord ordentligt, vilket vi, enligt mig, inte gjort ännu ...) Dessutom tycker jag att havet är oerhört vackert (och lite läskigt) med massor av underbara miljöer med korallrev och fiskar ... Iaf där inte vi människor kommit och förstört.
Vinnaren i gårdagens "antingen-eller" blev alltså HAVET (16 röster, gentemot rymdens 12 röster) ... OBS! Nu finns det ännu en ny fråga i första inlägget. 18 aug, 2012 10:29 |
|
Elin Lovegood
Elev |
18 aug, 2012 10:30 |
|
-Patronus-
Elev |
18 aug, 2012 10:38 |
|
LoonyMe
Elev |
18 aug, 2012 10:43 |
|
IamAK
Elev |
hmm... är inte så förtjust i något utav det. glass får det bli.
18 aug, 2012 12:10 |
|
Borttagen
|
Godis tror jag
18 aug, 2012 12:12 |
|
Obliviate_
Elev |
Åh.. Godis.. Mest för att jag inte får äta glass </3
18 aug, 2012 12:40 |
|
Borttagen
|
båda ._.
18 aug, 2012 12:42 |
|
The Noble Lion
Elev |
18 aug, 2012 12:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen