Mitt Mugglis games
Forum > Fanfiction > Mitt Mugglis games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ni tror på saker ssom inte kommer hända jag ska vinna
15 jul, 2012 18:15 |
|
Goizan
Elev |
15 jul, 2012 18:16 |
|
Borttagen
|
men jag är en karriarist så jag ska vinna för jag är en göteborgare den här veckan
15 jul, 2012 18:17 |
|
Goizan
Elev |
15 jul, 2012 18:18 |
|
SabinaPotter
Elev |
Det beror väll på, de "utbildar" inte karri ärister men man kan ju komma med i karriäristgänget även om man inte är från 1,2 lr 4 SÃ¥ snurra min jord igen, radion spelar vÃ¥r sÃ¥ng 15 jul, 2012 18:20 |
|
Goizan
Elev |
Jo men, det är inga där som har råd att vara karriärister.
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
15 jul, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
jag är ju från åttan
15 jul, 2012 18:21 |
|
Goizan
Elev |
I böckerna och enligt teorin så finns inga karriärister från 8.
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
15 jul, 2012 18:22 |
|
Borttagen
|
men jag är en läs mitt stycke
15 jul, 2012 18:23 |
|
isaangel
Elev |
Skrivet av Borttagen: vad tror ni kommer hända i huvudstaden som elin skriver om Mihihi, jag kanske veta Det står ju att det oftast är från 1, 2, 4. Men det står ju även att det kan hända att dom tar med begåvade deltagare
15 jul, 2012 18:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen