The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Ni är så sjukt fina och jag älskar er!! ♥
Jag vill verkligen skriva och ska försöka. Men jag måste varna er - jag har blivit en Gleek och det kan bli så att Ginny känns som Rachel eller Quinn, men jag hoppas på att det inte blir så. Förklarar det med att jag, trots att hon inte alltid är den snällaste, verkligen har Quinn som favorit i Glee. Och.. när jag gillar någon bokkaraktär/filmkaraktär/människa/, people, då börjar jag likna personen med Ginny, av automatik! Så.. vi får se om det blir Ginny eller Quinn ni läser om, haha. 2 sep, 2012 18:51 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny00: Ni är så sjukt fina och jag älskar er!! ♥ Jag vill verkligen skriva och ska försöka. Men jag måste varna er - jag har blivit en Gleek och det kan bli så att Ginny känns som Rachel eller Quinn, men jag hoppas på att det inte blir så. Förklarar det med att jag, trots att hon inte alltid är den snällaste, verkligen har Quinn som favorit i Glee. Och.. när jag gillar någon bokkaraktär/filmkaraktär/människa/, people, då börjar jag likna personen med Ginny, av automatik! Så.. vi får se om det blir Ginny eller Quinn ni läser om, haha. Ginny och Quinn vore en awesome blandning nu när jag tänker på det... Ibland kan Ginny vara alldeles för snäll... ~MY TUMBLR~ 2 sep, 2012 19:34 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ginny00: Ni är så sjukt fina och jag älskar er!! ♥ Jag vill verkligen skriva och ska försöka. Men jag måste varna er - jag har blivit en Gleek och det kan bli så att Ginny känns som Rachel eller Quinn, men jag hoppas på att det inte blir så. Förklarar det med att jag, trots att hon inte alltid är den snällaste, verkligen har Quinn som favorit i Glee. Och.. när jag gillar någon bokkaraktär/filmkaraktär/människa/, people, då börjar jag likna personen med Ginny, av automatik! Så.. vi får se om det blir Ginny eller Quinn ni läser om, haha. Ginny och Quinn vore en awesome blandning nu när jag tänker på det... Ibland kan Ginny vara alldeles för snäll... Ja - jag gillar Quinn lite extra just för att hon faktiskt är ganska taskig ibland. Hmm, korsa Ginny och Quinn.. Ginny har haft väldigt lite potential i den här fanfictionen. Dags att visa en annan sida, kanske! 2 sep, 2012 19:36 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ginny00: Ni är så sjukt fina och jag älskar er!! ♥ Jag vill verkligen skriva och ska försöka. Men jag måste varna er - jag har blivit en Gleek och det kan bli så att Ginny känns som Rachel eller Quinn, men jag hoppas på att det inte blir så. Förklarar det med att jag, trots att hon inte alltid är den snällaste, verkligen har Quinn som favorit i Glee. Och.. när jag gillar någon bokkaraktär/filmkaraktär/människa/, people, då börjar jag likna personen med Ginny, av automatik! Så.. vi får se om det blir Ginny eller Quinn ni läser om, haha. Ginny och Quinn vore en awesome blandning nu när jag tänker på det... Ibland kan Ginny vara alldeles för snäll... Ja - jag gillar Quinn lite extra just för att hon faktiskt är ganska taskig ibland. Hmm, korsa Ginny och Quinn.. Ginny har haft väldigt lite potential i den här fanfictionen. Dags att visa en annan sida, kanske! Tycker jag låter bra! Jag vet att du inte kommit till säsong 3 men Quinn kan faktiskt ha flera sidor hon också x) ~MY TUMBLR~ 2 sep, 2012 19:38 |
|
GinnyForever
Elev |
*Känner mig helt bortkommen eftersom att jag aldri har sett på Glee och knappt vet vad det är*
2 sep, 2012 23:14 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av GinnyForever: *Känner mig helt bortkommen eftersom att jag aldri har sett på Glee och knappt vet vad det är* Åh, gör inte det! ;D Det visste inte jag heller för tre veckor sedan. Det är en tv-serie man lätt blir besatt i.. Från Wikipedia; Glee är en amerikansk tv-serie från 2009, som handlar om showkören New Directions. Första avsnittet sågs av 9 619 000 personer.[1] Glee utspelar sig på McKinley High, en helt vanlig skola i Ohio och karaktärerna är helt vanliga ungdomar. Spanskläraren Will Schuester, som kallas för Mr. Schue av eleverna, bestämmer sig för att ta över Glee-kören efter att hans föregående kollega anklagats för att ha besvärat elever sexuellt. Det är inte helt utan romantiska motiv som skolans kurator Emma Pillsbury stöttar Mr. Schue genom körens alla motgångar, bland andra skolans cheerleader-coach Sue Sylvester som omöjligen kan finna sig i att det uppstår ekonomiska nedskärningar för hennes mästerskapsvinnande lag Cheerios. I en ofta återkommande scen sitter Mr. Schue och Sue Sylvester på rektor Figgins kontor och argumenterar till sin egen fördel. Andra konflikter eller intriger som uppstår i serien är bland annat tonårsgraviditet, biologiska mödrar, homosexualitet, övervikt, religion och minoritetsproblem. Delen med övervikt är väldigt fin :' Spoiler: Tryck här för att visa! Tillägger att det är en massa, massa musik. 3 sep, 2012 10:33 |
|
GinnyForever
Elev |
Okej, är det värt att kolla upp?
3 sep, 2012 15:39 |
|
Twiie
Elev |
3 sep, 2012 15:48 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av GinnyForever: Okej, är det värt att kolla upp? Ja, det är det 3 sep, 2012 16:37 |
|
GinnyForever
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av GinnyForever: Okej, är det värt att kolla upp? Ja, det är det Okej, vilken kanal? 3 sep, 2012 16:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen