Mugglisträff med Potterparty 3.0
Forum > Off Topic > Mugglisträff med Potterparty 3.0
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Lills: inte jag heller! Vi kan vi pirriga tillsamans! Skrivet av Lordlollo: du är INTE ensam!!!! Jag har aldrig varit på en mugglis-träff förut. Så det är pirrigt... ♆ 6 mar, 2012 19:24 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Lills: inte jag heller! Vi kan vi pirriga tillsamans! Skrivet av Lordlollo: du är INTE ensam!!!! Jag har aldrig varit på en mugglis-träff förut. Så det är pirrigt... Gärna, om det hjälper så. Men jag är personen som vill vara säker på att allt går som planerat. Annars blir jag jätte nervös. Blir närös bara man ska gå av en (Vad jag kallar) sverigebåt... ![]()
6 mar, 2012 19:30 |
|
Victoire Weasly
Elev |
6 mar, 2012 20:21 |
|
ginny_ginny
Elev |
6 mar, 2012 20:38 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av ginny_ginny: AAAAHH, SNART KOMMER JAG ATT FÅ TRÄFFA ER ALLA!! ♥♥ JAG KOMMER ATT FÅ TRÄFFA DIIIG! Jaha. 6 mar, 2012 22:44 |
|
Pumpkin99
Elev |
7 mar, 2012 08:07 |
|
melle-hjrta
Elev |
jag ska ha på mig min Gryffindor halsduk
7 mar, 2012 11:16 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Jag känner mig lite konstig...
Ska vara utklädd till Missnöjda Myrtle (inte för att jag behöver klä ut mig särskilt mycket, ser redan ut som henne), men jag ska ha min Gryffindor-halsduk Men jag ska se om pappa har en slips som kan funka som ravenclaw-slips
7 mar, 2012 11:25 |
|
Borttagen
|
Är jag den enda som inte ska klä ut sig? :c
7 mar, 2012 11:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ¨Är jag den enda som inte ska klä ut sig? :c Jag ska inte heller klä ut mig, ska bara vara klädd i Slytherinfärger :3 7 mar, 2012 11:38 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen