Den du minst anade [SV]
Forum > Fanfiction > Den du minst anade [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Professor McGonagall
Elev |
Superduperspännande/superduperbra!
Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 24 apr, 2012 17:24 |
|
Borttagen
|
Asså gud... Jag känner mig verkligen jättedålig nu.. Jag har inte lagt ut ett kapitel på tre veckor nu..
Snälla tala inte förbannelser över mig för det. För jag har argument ^^ Som ni vet så medverkar jag just nu i "Mugglis Författare 2012" och vi får bara en vecka.på oss för varje uppgift. Så det blir väldigt tajt om tid till att skriva på annat. Sen så har det hänt väldigt mycket på senaste tiden och jag har inte haft tid att smälta det. Sen nu är jag uppbokad tre helger framåt, så det blir inget skrivande då. Så det jag vill säga är att jag tror inte någon av oss kan räkna med ett till kapitel fören jag har åkt ut "Mugglis Författare", jag har haft tid och tänka och känner att jag orkar fokusera igen. Jag.är verkligen jätteledsen för dethär... Men jag SKA fullfölja hela fanfictionen och jag kommer skriva ett slut. Jag har snart planerat klart allting och löst alla problem. Att få er som läsare är det bästa som kunde hända. Jag älskar er. ♥ 1 maj, 2012 16:28 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Jag älskar dig Erica. Jag förstår dig, och jag tycker att du ska tänka på det andra och inte oroa dig för den här än på ett tag. Jag älskar dig ändå så stressa inte ♥
1 maj, 2012 16:31 |
|
Borttagen
|
Det gör absolut ingenting, jag vet själv att det är svårt att skriva när man måste prioritera annat. Jag är bara tacksam för att du började skriva denna ff och för att du fortsätter, och jag stöttar dig i dina beslut, vad det än är om. ♥
1 maj, 2012 16:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Asså gud... Jag känner mig verkligen jättedålig nu.. Jag har inte lagt ut ett kapitel på tre veckor nu.. Snälla tala inte förbannelser över mig för det. För jag har argument ^^ Som ni vet så medverkar jag just nu i "Mugglis Författare 2012" och vi får bara en vecka.på oss för varje uppgift. Så det blir väldigt tajt om tid till att skriva på annat. Sen så har det hänt väldigt mycket på senaste tiden och jag har inte haft tid att smälta det. Sen nu är jag uppbokad tre helger framåt, så det blir inget skrivande då. Så det jag vill säga är att jag tror inte någon av oss kan räkna med ett till kapitel fören jag har åkt ut "Mugglis Författare", jag har haft tid och tänka och känner att jag orkar fokusera igen. Jag.är verkligen jätteledsen för dethär... Men jag SKA fullfölja hela fanfictionen och jag kommer skriva ett slut. Jag har snart planerat klart allting och löst alla problem. Att få er som läsare är det bästa som kunde hända. Jag älskar er. ♥ ta det lungt! du behöver inte stressa! vi kan vänta! 1 maj, 2012 16:32 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Asså gud... Jag känner mig verkligen jättedålig nu.. Jag har inte lagt ut ett kapitel på tre veckor nu.. Snälla tala inte förbannelser över mig för det. För jag har argument ^^ Som ni vet så medverkar jag just nu i "Mugglis Författare 2012" och vi får bara en vecka.på oss för varje uppgift. Så det blir väldigt tajt om tid till att skriva på annat. Sen så har det hänt väldigt mycket på senaste tiden och jag har inte haft tid att smälta det. Sen nu är jag uppbokad tre helger framåt, så det blir inget skrivande då. Så det jag vill säga är att jag tror inte någon av oss kan räkna med ett till kapitel fören jag har åkt ut "Mugglis Författare", jag har haft tid och tänka och känner att jag orkar fokusera igen. Jag.är verkligen jätteledsen för dethär... Men jag SKA fullfölja hela fanfictionen och jag kommer skriva ett slut. Jag har snart planerat klart allting och löst alla problem. Att få er som läsare är det bästa som kunde hända. Jag älskar er. ♥ Vi väntar såklart. För vem väntar inte när det råkar vara världens bästa ff? Såklart kommer man att sakna ett kapitel, men så länge man vet att det kommer att komma så överlever man. Men som sagt kommer i alla fall jag att vänta så länge som det behövs, ett år eller två, och det är tiden du behöver. ♥ ![]()
1 maj, 2012 16:37 |
|
Borttagen
|
Ni är för söta. ♥ Ni peppar mig mer.än vad ni tror. Jag älskar er verkligen ♥
1 maj, 2012 16:41 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ni är för söta. ♥ Ni peppar mig mer.än vad ni tror. Jag älskar er verkligen ♥ Och vi älskar dig tillbaka. ![]()
1 maj, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Ni är för söta. ♥ Ni peppar mig mer.än vad ni tror. Jag älskar er verkligen ♥ Och vi älskar dig tillbaka. ♥ absolut!! 1 maj, 2012 16:43 |
|
Draken Norbert
Elev |
1 maj, 2012 18:38 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen