~~Hedviggs liv~~
Forum > Fanfiction > ~~Hedviggs liv~~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Erica
Elev |
|
|
Borttagen
|
braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
11 maj, 2012 19:41 |
|
Erica
Elev |
11 maj, 2012 19:42 |
|
amanda1104
Elev |
Skriv mer av denna fantasktiska ff
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 11 maj, 2012 21:54 |
|
95mas
Elev |
11 maj, 2012 23:18 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av amanda1104: Skriv mer av denna fantasktiska ff Skrivet av 95mas: Superbra Tack ♥ Vet att detta är lite.. Kapitel 69 MIN BEKÄNNELSE Det hade känts så perfekt dem tre sekunder vi kysstes, men jag släppte mycket fort och vände mig om. Harry sa ingenting, jag sprang generat ut därifrån. -Hej, Hedw...Cho! sa Carolle glatt. -Hej, Carolle, svarade jag och till min förvåning lät jag jätteglad. Carolle tittade misstänksamt på mig, men sa ingenting om detta. -Lektionen i Försvar-mot-svartkonster börjar nu! Påminde Joanne. Jag stönade och följde efter henne, men när vi var framme vid klassrummet tog Carolle ett hårt tag om min hand och drog bort mig därifrån. -Var var du? Väste hon. -Jo, jag....det behöver väll inte du veta! Sa jag surt. -Berätta! Viskade Carolle på ett obehagligt sätt. Jag skakade bestämt på mitt huvud, hon hade ingen som hälls rätt i att veta vad jag gjorde. Carolle såg riktigt arg ut. Någonting, jag visste inte vad fick mig att berätta. -Jag var i Vid-behov-rummet och.....jag kysste Harry, det sista sa jag med blossande öron. Carolles nyss arga beteende var nu förvandlat till ett retsamt flin. -Men, varför gjorde du så stor sak om var jag var? Frågade jag Carolle. Carolle ryckte på axlarna och gick till lektionen. Hon visste någonting som inte jag visste, Carolle dolde någonting... ~ Carolle Ni visste jag var hon hade varit, det var en stor lättnad, Hedwig eller Cho som hon vill bli kallad hade bara varit i Vid-behov-rummet, inte där. Om hon hade gått dit skulle hon kunna vara i stor fara, fast det är hon ju redan. Cho vet inte sanningen och hon kommer nog aldrig få veta den.
13 maj, 2012 13:17 |
|
amanda1104
Elev |
SUPERBRA
VADÅ LEVER CEDRIC ELLER ÄR CAROLLE EN ANHÄNGARE TILL VOLDY? VILL VETA NUUUUU Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 13 maj, 2012 13:22 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av amanda1104: SUPERBRA VADÅ LEVER CEDRIC ELLER ÄR CAROLLE EN ANHÄNGARE TILL VOLDY? VILL VETA NUUUUU
13 maj, 2012 13:23 |
|
Borttagen
|
braaaa!
13 maj, 2012 13:25 |
|
Erica
Elev |
13 maj, 2012 13:26 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen