Mugglis-träff med Potter-party 2.0!
Forum > Off Topic > Mugglis-träff med Potter-party 2.0!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
25 jan, 2012 16:26 |
|
Li
Biträdande rektor |
without something there is no nothing 25 jan, 2012 16:52 |
|
Borttagen
|
25 jan, 2012 16:54 |
|
Borttagen
|
25 jan, 2012 16:55 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh, vill också komma!! Men som andra sagt.. kommer vara allmänt forever alone och vara fett blyg. haha :' komsi komsi jag Jag vill ha många kramar eftersom jag kommer från norrlands skogar endast för att träffa er alla ![]()
25 jan, 2012 17:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av kinshaw: Skrivet av Borttagen: Åh, vill också komma!! Men som andra sagt.. kommer vara allmänt forever alone och vara fett blyg. haha :' komsi komsi jag Jag vill ha många kramar eftersom jag kommer från norrlands skogar endast för att träffa er alla Okeij! 25 jan, 2012 17:46 |
|
Borttagen
|
25 jan, 2012 17:46 |
|
Optic
Elev |
JAG MÅSTE FÅ KRAMA ALLA MEN MEST DEN AWESOMEA AVIFORCE 25 jan, 2012 18:04 |
|
Borttagen
|
Okeij, jag är nog mest den blyga typen sååå... 25 jan, 2012 18:08 |
|
linnvendela
Elev |
Bara så alla vet, jag kommer säga "AVIFÅRSS!" och spring fram och krama henne. Där fick hon.
Jaha. 25 jan, 2012 18:55 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen