(PM)Jag hatar din blotta existens
Forum > Fanfiction > (PM)Jag hatar din blotta existens
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
onlyoliviaa
Elev |
Skrivet av AlexZz: I love it ♥ Föressten plåga f** inte Matizze då kommer JAG efter er med mina kompisar och det vill ni inte. >:3 *Viftar hotfullt med pistol* [Och föressten så tror jag ärligt talat inte att Matizze är värd det.] Spoiler: Tryck här för att visa! Jag har helt ärligt aldrig fattat varför CA ska plåg Matizze, det är ju hon som skriver denna underbara FF ....
26 jan, 2012 17:31 |
|
Lokix
Elev |
Skrivet av onlyoliviaa: Skrivet av AlexZz: I love it ♥ Föressten plåga f** inte Matizze då kommer JAG efter er med mina kompisar och det vill ni inte. >:3 *Viftar hotfullt med pistol* [Och föressten så tror jag ärligt talat inte att Matizze är värd det.] Spoiler: Tryck här för att visa! Jag har helt ärligt aldrig fattat varför CA ska plåg Matizze, det är ju hon som skriver denna underbara FF .... samma här. Todeledo 26 jan, 2012 17:34 |
|
Hermia
Elev |
Skrivet av Lokix: Skrivet av onlyoliviaa: Skrivet av AlexZz: I love it ♥ Föressten plåga f** inte Matizze då kommer JAG efter er med mina kompisar och det vill ni inte. >:3 *Viftar hotfullt med pistol* [Och föressten så tror jag ärligt talat inte att Matizze är värd det.] Spoiler: Tryck här för att visa! Jag har helt ärligt aldrig fattat varför CA ska plåg Matizze, det är ju hon som skriver denna underbara FF .... samma här. Nej, Matizze slipper undan eftersom hon ger oss denna underbara ff. Men de andra, grr Någon kan vi väl dränka? *stora, bedjande hundvalpsögon* Once a MADling, always a MADling 26 jan, 2012 17:46 |
|
onlyoliviaa
Elev |
^ Absolut att vi kan dränka någon *Spärrar upp ögonen så att dem ser mordiska ut* Vi kanske borde skapa en tråd enbart för CA diskussion ?
26 jan, 2012 17:54 |
|
Hermia
Elev |
Skrivet av onlyoliviaa: ^ Absolut att vi kan dränka någon *Spärrar upp ögonen så att dem ser mordiska ut* Vi kanske borde skapa en tråd enbart för CA diskussion ? Ja, det är en bra idé. Har också tänkt den tanken Once a MADling, always a MADling 26 jan, 2012 18:03 |
|
LouGreen
Elev |
stackars Jess !!
26 jan, 2012 18:12 |
|
nilla10
Elev |
meeeeeeeeeeeeeeer!
stackars Jess. hej hej! :) 26 jan, 2012 18:43 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Dränkning är uppskrivet.
Skrivet av onlyoliviaa: ^ Absolut att vi kan dränka någon *Spärrar upp ögonen så att dem ser mordiska ut* Vi kanske borde skapa en tråd enbart för CA diskussion ? Rimligt. Vem gör det? Vad gäller Matizze så har hon erkänt att hon är en av Nadines "kompisar". Men jag håller med om att hon kan skonas helt, dels eftersom hon ger oss världens bästa ff, dels för att hon erkände det själv, och dels för att hon verkar vara en allmänt awsome person. 26 jan, 2012 20:05 |
|
Vipratten
Elev |
Jag kan göra't. OT-forumet passar bäst va?
Jag håller med om att Matizze ska skonas, men ENBART tack vare (på grund av? Är det negativt?) att hon är en supermegafoxyawsome författare. Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
26 jan, 2012 20:50 |
|
carro78
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Jag kan skapa!! Får jag?? Får jag?? FÅR JAG?? *studsar upp och ner av förväntan!!*Dränkning är uppskrivet. Skrivet av onlyoliviaa: ^ Absolut att vi kan dränka någon *Spärrar upp ögonen så att dem ser mordiska ut* Vi kanske borde skapa en tråd enbart för CA diskussion ? Rimligt. Vem gör det? Vad gäller Matizze så har hon erkänt att hon är en av Nadines "kompisar". Men jag håller med om att hon kan skonas helt, dels eftersom hon ger oss världens bästa ff, dels för att hon erkände det själv, och dels för att hon verkar vara en allmänt awsome person.
26 jan, 2012 20:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen