Hungerspelen
Forum > Off Topic > Hungerspelen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
11 maj, 2012 22:55 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Någon ängel som kan snabbt hjälpa
Jag och några vänner vill se Hunger Games nu! JAg har redan sett den på bio, men det är inte så lätt och se den nu... Okej, till saken nu... Någon som har en bra länk till en torrent eller film som man kan se? P.S. Helt inte i TS eller cam XD 11 maj, 2012 23:25 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! the hunger games ♥ speech! 11 maj, 2012 23:36 |
|
Ronald Weasley
Elev |
12 maj, 2012 00:19 |
|
moizen!!
Elev |
1. Nja..
2. Ehh, självklart inte! 3. Har bara läst två böcker än, men jag tycker ettan har vart bäst 4. Ja! May the force be with you..<3 12 maj, 2012 07:37 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
12 maj, 2012 09:37 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag var och såg filmen nu ikväll! Efter Harry Potter så är det den klart bästa som jag har sett! Gud vad jag gillade den!
Winter is coming... 12 maj, 2012 21:57 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
12 maj, 2012 23:11 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Exakt! Det är bara löjligt att jämföra med Twilight! THG är 100000000000.. Spoiler: gånger bättre, och det är två helt skilda handlingar.Tryck här för att visa! 13 maj, 2012 00:03 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Exakt! Det är bara löjligt att jämföra med Twilight! THG är 100000000000.. Spoiler: gånger bättre, och det är två helt skilda handlingar. Tryck här för att visa! Precis, de är så olika!!!!!! ;o speech! 13 maj, 2012 00:04 |
Du får inte svara på den här tråden.


























Mugglarportalen