Dagens citat.
Forum > Off Topic > Dagens citat.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det som är tvunget är tvunget är tvunget är tvunget. - Ann-marie Borgström
Vissa kanske känner igen sig. T ex: Dini99 Jullan jullanbrullan19 ginny_ginny vevve_puff Lordlollo ol!v!a tyri Sorry om jag har glömt några, ehehe... 15 sep, 2012 22:16 |
|
Lordlollo
Elev |
lövetamanda: ehehehehe
♆ 15 sep, 2012 22:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lordlollo: lövetamanda: ehehehehe Jag är så rolig. Vett du varför? För att: MARTIN ÄR MOBBAD 15 sep, 2012 22:26 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: durå igår:Skrivet av Lordlollo: lövetamanda: ehehehehe Jag är så rolig. Vett du varför? För att: MARTIN ÄR MOBBAD Asså det är ett hjärta där, och du mattis står på ena sidan, och du lollo andra sidan *busig min* (och vi hade just blivit sams..) ♆ 15 sep, 2012 22:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: durå igår:Skrivet av Lordlollo: lövetamanda: ehehehehe Jag är så rolig. Vett du varför? För att: MARTIN ÄR MOBBAD Asså det är ett hjärta där, och du mattis står på ena sidan, och du lollo andra sidan *busig min* (och vi hade just blivit sams..) Jag förstörde allt totalt, eller hur? Jag är nämligen bra på sånt! 15 sep, 2012 22:31 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: det menar du inte, jag trodde jag skulle dö ett litet tag där..Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: durå igår:Skrivet av Lordlollo: lövetamanda: ehehehehe Jag är så rolig. Vett du varför? För att: MARTIN ÄR MOBBAD Asså det är ett hjärta där, och du mattis står på ena sidan, och du lollo andra sidan *busig min* (och vi hade just blivit sams..) Jag förstörde allt totalt, eller hur? Jag är nämligen bra på sånt! ♆ 16 sep, 2012 00:08 |
|
Borttagen
|
Friends are like stars.
They come and go, but the ones that stays are the ones that glows. 16 sep, 2012 13:44 |
|
Obliviate_
Elev |
It's not that i'm lazy, it's just that i just don't care
16 sep, 2012 14:13 |
|
EMELESEL
Elev |
Politiker är som duvor. I ena sekunden äter de ur handen på en och i andra skiter de en i huvudet.
16 sep, 2012 16:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: det menar du inte, jag trodde jag skulle dö ett litet tag där.. Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: durå igår:Skrivet av Lordlollo: : ehehehehe Jag är så rolig. Vett du varför? För att: MARTIN ÄR MOBBAD Asså det är ett hjärta där, och du mattis står på ena sidan, och du lollo andra sidan *busig min* (och vi hade just blivit sams..) Jag förstörde allt totalt, eller hur? Jag är nämligen bra på sånt! Haha, jag drev ju bara... 16 sep, 2012 17:59 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen