Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av MissLollo: Skrivet av EmahS: alltså inte låta samma artister för samma gleekaraktärer, vore roligare med variation tycker jag Vadå skifta med artisterna lite mer? __________________ och Glad You Came är en av mina favorit Gleelåtar också Men, Glad You Came och Whistle är ju två helt olika artister/grupper...
27 nov, 2012 21:14 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av scarhead: You, my friend, are being logical. XD Men jag älskar Blaine för mycket för att kunna tycka att han gjort fel XD LOL. Skrivet av Ginny!!!!: Men det är väl klart att Kurt är upprörd - hans livs kärlek, hans pojkvän, var otrogen. Kurt älskar Blaine, det gör han, och Blaine älskar honom och ja, Blaine gjorde ett misstag. Men så lätt är det inte att förlåta det, även om jag tror att båda vill det. Det nya avsnittet Glease PISSED ME OFF. Är det så svårt för Kurt att glömma Blaines misstag?! Och BLaine är ju vansinnigt kär i honom! FÖR FAN KURT, EN AV DE MEST FANTASTISKA I HELA VÄRLDEN ÄLSKAR DIG OCH DU BRYR DIG INTE?! IT IS BLAINE FOR THE GODS SAKE! NOPE! Kurt förtjänar bättre! Spoiler: Tryck här för att visa! Blaine är en douchebag som vill att alla ska tycka synd om honom. ÅK TILLBAKA TILL DALTON SÅ KAN JAG GILLA DIG IGEN! (Bara för att the warblers är mina bebisar. 28 nov, 2012 07:38 |
|
Tikis
Elev |
Min favorit e Santana. För er som bara ser när avsnitten kommer på tv, med svensk text, gå in på denna hemsida. Den e jätte bra och där släpps alla NYA avsnitt som släpptes i USA!
28 nov, 2012 07:41 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av Stranger: Skrivet av Ginny!!!!: Skrivet av scarhead: You, my friend, are being logical. XD Men jag älskar Blaine för mycket för att kunna tycka att han gjort fel XD LOL. Skrivet av Ginny!!!!: Men det är väl klart att Kurt är upprörd - hans livs kärlek, hans pojkvän, var otrogen. Kurt älskar Blaine, det gör han, och Blaine älskar honom och ja, Blaine gjorde ett misstag. Men så lätt är det inte att förlåta det, även om jag tror att båda vill det. Det nya avsnittet Glease PISSED ME OFF. Är det så svårt för Kurt att glömma Blaines misstag?! Och BLaine är ju vansinnigt kär i honom! FÖR FAN KURT, EN AV DE MEST FANTASTISKA I HELA VÄRLDEN ÄLSKAR DIG OCH DU BRYR DIG INTE?! IT IS BLAINE FOR THE GODS SAKE! NOPE! Kurt förtjänar bättre! Spoiler: Tryck här för att visa! Blaine är en douchebag som vill att alla ska tycka synd om honom. ÅK TILLBAKA TILL DALTON SÅ KAN JAG GILLA DIG IGEN! (Bara för att the warblers är mina bebisar. Nonononono! Läste några spoilers och det håller uppe mitt hopp för Klaine.. ♥ Jag tror inte på dig ^^ 28 nov, 2012 09:17 |
|
Savi
Elev |
28 nov, 2012 16:40 |
|
GinnyOlivia
Elev |
jag är så frustrerad
please just get klaine back together whAT IF THERE'S ANOTHER SEASON AFTER THIS ONE AND KLAINE STILL AREN'T TOGETHER (and preferably married) BY THE END OF S4 AND THEN I HAVE TO KEEP WATCHING GLEE OH NO jag vill bara ha frid och fröjd så jag kan sluta låtsas bry mig om resten av karaktärerna ![]()
28 nov, 2012 16:44 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: jag är så frustrerad please just get klaine back together whAT IF THERE'S ANOTHER SEASON AFTER THIS ONE AND KLAINE STILL AREN'T TOGETHER (and preferably married) BY THE END OF S4 AND THEN I HAVE TO KEEP WATCHING GLEE OH NO jag vill bara ha frid och fröjd så jag kan sluta låtsas bry mig om resten av karaktärerna No, not good. MAN SKA BRY SIG OM ORGINALCASTEN! ANNARS SÅ VET JAG INTE VAD!! Min kurt ska vara lycklig. Klaine är ok om blaine är som han är i fanfics. Och han kommer bli lycklig. ÄVEN om det inte är med Blaine. Tycker inte om canon!Blaine. -.- 28 nov, 2012 17:02 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Stranger: Skrivet av GinnyOlivia: jag är så frustrerad please just get klaine back together whAT IF THERE'S ANOTHER SEASON AFTER THIS ONE AND KLAINE STILL AREN'T TOGETHER (and preferably married) BY THE END OF S4 AND THEN I HAVE TO KEEP WATCHING GLEE OH NO jag vill bara ha frid och fröjd så jag kan sluta låtsas bry mig om resten av karaktärerna No, not good. MAN SKA BRY SIG OM ORGINALCASTEN! ANNARS SÅ VET JAG INTE VAD!! Min kurt ska vara lycklig. Klaine är ok om blaine är som han är i fanfics. Och han kommer bli lycklig. ÄVEN om det inte är med Blaine. Tycker inte om canon!Blaine. -.- jag är osäker på om jag gillar blaine...... men kurt måste vara lycklig och anyway, they're so perfect together. jag orkar bara inte bry mig om typ finchel och sånt gah så tråkigt : ))) jag vill att faberry ska vara canon men nähä ![]()
28 nov, 2012 17:04 |
|
Stranger
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Stranger: Skrivet av GinnyOlivia: jag är så frustrerad please just get klaine back together whAT IF THERE'S ANOTHER SEASON AFTER THIS ONE AND KLAINE STILL AREN'T TOGETHER (and preferably married) BY THE END OF S4 AND THEN I HAVE TO KEEP WATCHING GLEE OH NO jag vill bara ha frid och fröjd så jag kan sluta låtsas bry mig om resten av karaktärerna No, not good. MAN SKA BRY SIG OM ORGINALCASTEN! ANNARS SÅ VET JAG INTE VAD!! Min kurt ska vara lycklig. Klaine är ok om blaine är som han är i fanfics. Och han kommer bli lycklig. ÄVEN om det inte är med Blaine. Tycker inte om canon!Blaine. -.- jag är osäker på om jag gillar blaine...... men kurt måste vara lycklig och anyway, they're so perfect together. jag orkar bara inte bry mig om typ finchel och sånt gah så tråkigt : ))) jag vill att faberry ska vara canon men nähä Jag gillar Faberry så som det är nu, mer skulle vara överdrivet. Jag HATAR Finchel, Brochel ftw!! FÖRRESTEN, är det bara jag som är ÖVER EXCITED över att Dianna kommer tillbaka detta avsnittet? 28 nov, 2012 17:05 |
|
Ginny00
Elev |
Jag är SÅ SÅ SÅ EXCITED ÖVER DIANNA ATT JAG VILL LÄGGA MIG PÅ GOLVET OCH SKRIKA OCH SPRATTLA OCH SJUNGA DON'T STOP BELIEVIN'!!
ah typ så, men JA. Och att hon ska ha peptalk med Kitty, YES. Angående Klaine så vill jag bara att de ska bli fina och lyckliga igen för ah, Kurt och Blaine är mina bebisar båda två and they HAVE to be happy. Så antingen får båda komma över det eller så blir de ihop igen, helst det sista. 28 nov, 2012 17:10 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen