Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
radiopratare, känns på ett sätt mera tryggt, samtidigt som det känns hundra gånger roligare än programledare, det hörs lixom på namnen...
28 jan, 2013 15:13 |
|
melle-hjrta
Elev |
Radiopratare
28 jan, 2013 15:39 |
|
themarauder
Lärare |
28 jan, 2013 15:53 |
|
Borttagen
|
Jag tycker radiopratare känns lite mer spontana och naturliga, vilket är på gott och ont såklart. Det kan bli lite väl flummigt ibland >_<. Men jag gillar att lyssna på pratradio så jag väljer det ändå!
EDIT: Och jag skulle själv hellre jobba som radiopratare då man slipper synas i bild (fast jag tycker jag börjar se mer och mer radio sänt i teve, att de sänder från studion) 28 jan, 2013 15:57
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-28 kl. 19:05
|
|
Ginny00
Elev |
Hmm, programledare brukar inte vara fullt så dryga, eller, där finns det åtminstone undantag.
28 jan, 2013 16:23 |
|
Borttagen
|
Programledare for the gods sake ;]
Nämen jag hatar radio (om det inte är musik då) så ja... enkelt val ^^ 28 jan, 2013 17:36 |
|
LunaLove<3
Elev |
28 jan, 2013 17:39 |
|
Luna Ravenclaw
Elev |
Radiopratare, man slipper synas på bild då.
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 28 jan, 2013 18:44 |
|
Borttagen
|
Radiopratare. Blir så nervös när någon filmar mig
28 jan, 2013 18:56 |
|
MissBellatrix
Elev |
Programledare såklart! Älskar att synas
Hey there. You come here often? 28 jan, 2013 19:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen