@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av LunaLovegood1: Känns som att alla iggar mig.. Men det är klart, jag är inte normal någonstans, men men Jupp everyone is ignoring me.. Jag ignorerar inte dig! __ Jag hade sönder ett glas nyss, när jag stoppade in den i diskmaskinen. VEM LYCKAS FÖRSTÖRA ETT GLAS GENOM ATT STOPPA IN DEN I EN DISKMASKIN? o.o Thanks for not ignoring me ♥ why should I? ♥ Dunno, maybe cause.. Äsch, antagligen för att jag inte är normal och är enligt min lillebror "kär" i en nio år äldre kille.. Han är söt, vad ska jag göra åt det?? ♥
8 apr, 2012 18:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Känns som att alla iggar mig.. Men det är klart, jag är inte normal någonstans, men men Nehe, du är normal här, precis som vi andra :' 8 apr, 2012 19:02 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Känns som att alla iggar mig.. Men det är klart, jag är inte normal någonstans, men men Nehe, du är normal här, precis som vi andra :' Aa, jag är onaturligt normal som ÄLSKAR HP!!
8 apr, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
8 apr, 2012 19:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av LunaLovegood1: Känns som att alla iggar mig.. Men det är klart, jag är inte normal någonstans, men men Jupp everyone is ignoring me.. Jag ignorerar inte dig! __ Jag hade sönder ett glas nyss, när jag stoppade in den i diskmaskinen. VEM LYCKAS FÖRSTÖRA ETT GLAS GENOM ATT STOPPA IN DEN I EN DISKMASKIN? o.o Thanks for not ignoring me ♥ why should I? ♥ Dunno, maybe cause.. Äsch, antagligen för att jag inte är normal och är enligt min lillebror "kär" i en nio år äldre kille.. Han är söt, vad ska jag göra åt det?? ♥ Ingen är normal. ♥ naw, vad gulligt. finns inget att göra I guess. ♥ 8 apr, 2012 19:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Känns som att alla iggar mig.. Men det är klart, jag är inte normal någonstans, men men Nehe, du är normal här, precis som vi andra :' Aa, jag är onaturligt normal som ÄLSKAR HP!! Just precis ! Tror att jag förstod ^^ Nej men ingen ignorerar dig, alla är väl upptagna med att spela Hänga Harry/ Snape/ Frågesporten ^_^ ♥ 8 apr, 2012 19:16 |
|
Borttagen
|
8 apr, 2012 19:17 |
|
Borttagen
|
haha det får vi se ^^ 8 apr, 2012 19:19 |
|
Borttagen
|
8 apr, 2012 19:22 |
|
Borttagen
|
8 apr, 2012 19:23 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen