Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
melle-hjrta
Elev |
Pannacotta
28 jan, 2013 08:41 |
|
Ladusvalan
Elev |
Bara för att gå mot strömmen lite säger jag tiramisù, även om jag älskar båda. Visserligen får det inte bli för mycket spritsmak, men det är det sällan och om jag ska välja mellan den nästan "geléaktiga" konsistensen i panna cotta och den otroligt lena konsistensen i tiramisù känns valet ganska enkelt. Även om båda är fantastiskt goda desserter!
Resultat i frågan "tiramisù eller panna cotta?": 14-3 till panna cotta! Obs! Ny fråga i första inlägget! 28 jan, 2013 09:05 |
|
MizzNina
Elev |
Radiopratare.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 28 jan, 2013 09:11 |
|
The Noble Lion
Elev |
28 jan, 2013 09:14 |
|
Solkatten
Elev |
Radiopratare!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jan, 2013 09:24 |
|
Borttagen
|
Programledare.
Gillar inte radio. Varken reklamen, musiken eller hur de på något vis verkar tvingade att prata på ett specifikt sätt (löjligt alltså) och dessutom låter de likadant allihop. 28 jan, 2013 11:13 |
|
Little J
Elev |
28 jan, 2013 13:25 |
|
Borttagen
|
Skulle helst vara radio pratare, för jag hatar att vara med på bild ._.
28 jan, 2013 13:26 |
|
Josefine96
Elev |
28 jan, 2013 14:43 |
|
amanda1104
Elev |
radiopratare, vet ej varför
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 jan, 2013 15:11 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen