Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
Skrivet av ailiiin: Skrivet av hyperion: Skrivet av ailiiin: Rösta på Klaineeee! ♥ http://www.hypable.com/2012/11/25/hypables-battleships-supernatural-vs-glee/ thanks for the tip, have to vote for destiel ♥ så roligt för dig ^^ hade helt glömt bort pollen nämligen, så kanske mer thanks for the reminder haha ![]()
26 nov, 2012 00:56 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Jen93: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Jen93: jag har precis sett första säsongen igen och efter att ha sett det som är ute av fjärde så tycker jag att Rachel har förändrats väääldigt mycket är det bara jag som tycker det? Hon har verkligen det, riktigt mycket! :3 jag blev förvånad över hur förndrad hon är, hon var nästan värsta bitchen i den första säsongen och nu är hon typtvärtom :o Det är sant. Men jag ser inte problemet i det? Jag är helt annorlunda jämfört med personen jag var för 3 år sedan. Är på en helt annan nivå i livet. För tre år sedan gick jag på gymnasiet, vägrade bära kjol/klänning, orkade inte med skolan och såg inte charmen i studentlivet sista året i gymnasiet. Nu jobbar jag, har hunnit flytta hemifrån och tillbaka igen, gått på högskola och så. Alla förändras mycket!
26 nov, 2012 08:15 |
|
Borttagen
|
Visst, iblabd saknar man Rachels gamla jag, men den nya Rachel har mer ödmjukhet. Ibland märker man faktiskt att hennes gamla jag finns nån stans där inne, när hon vågar stå upp för sig själv. Jag tror hennes nya jag kommer bli en blandning av båda
26 nov, 2012 08:36 |
|
LunaLovegood1
Elev |
26 nov, 2012 08:38 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av ailiiin: Skrivet av hyperion: Skrivet av ailiiin: Rösta på Klaineeee! ♥ http://www.hypable.com/2012/11/25/hypables-battleships-supernatural-vs-glee/ thanks for the tip, have to vote for destiel ♥ så roligt för dig ^^ hade helt glömt bort pollen nämligen, så kanske mer thanks for the reminder haha np 26 nov, 2012 09:36 |
|
Ginny00
Elev |
Är så pepp för nästa avsnitt, åååhh!
26 nov, 2012 09:52 |
|
EmahS
Elev |
26 nov, 2012 14:07 |
|
Jen93
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Jen93: Skrivet av ailiiin: Skrivet av Jen93: jag har precis sett första säsongen igen och efter att ha sett det som är ute av fjärde så tycker jag att Rachel har förändrats väääldigt mycket är det bara jag som tycker det? Hon har verkligen det, riktigt mycket! :3 jag blev förvånad över hur förndrad hon är, hon var nästan värsta bitchen i den första säsongen och nu är hon typtvärtom :o Det är sant. Men jag ser inte problemet i det? Jag är helt annorlunda jämfört med personen jag var för 3 år sedan. Är på en helt annan nivå i livet. För tre år sedan gick jag på gymnasiet, vägrade bära kjol/klänning, orkade inte med skolan och såg inte charmen i studentlivet sista året i gymnasiet. Nu jobbar jag, har hunnit flytta hemifrån och tillbaka igen, gått på högskola och så. Alla förändras mycket! jag har aldrig sagt att det var något dåligt med att hon förändrats, jag sa bara att jag blev förvånad över hur mycket hon har förändrats ![]() 26 nov, 2012 14:52 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av EmahS: SPOTIFY!!!!! men. jag hatar att Everybody Talks fortfarande inte finns och inte Mean. Jag vill ha Mean!! 26 nov, 2012 16:42 |
scarhead
Lärare |
26 nov, 2012 17:57 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen