Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Pannacotta verkar godast!
27 jan, 2013 18:59 |
|
Borttagen
|
Pannacotta
27 jan, 2013 19:02 |
|
Miss Black
Elev |
27 jan, 2013 19:15 |
|
Borttagen
|
Panacotta ♥
27 jan, 2013 20:25 |
|
Ginny00
Elev |
Tvinga mig inte att välja, älskar båda.. Men det får bli pannacotta.
27 jan, 2013 20:28 |
|
MissBellatrix
Elev |
Pannacotta, mums
Hey there. You come here often? 27 jan, 2013 20:29 |
|
Elin Lovegood
Elev |
27 jan, 2013 20:53 |
|
Disenchanted
Elev |
28 jan, 2013 01:42 |
|
MizzNina
Elev |
Har Aldrig smakat pannacotta, så för två månader sen hade jag sagt ingetdera. Men då jag åt en svingod tiramisù på nyår så tänker jag välja tiramisù.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 28 jan, 2013 07:34
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-28 kl. 09:10
|
|
Borttagen
|
Skrivet av MizzNina: Har Aldrig smakat panna cotta, så för två månader sen hade jag sagt ingetdera. Men då jag åt en svingod tiramisù på nyår så tänker jag välja tiramisù. Tiramisu är verkligen supergott... 28 jan, 2013 07:36 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen