UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Midaxz: okej, tack ^^Skrivet av Elma00: Skrivet av Midaxz: Ööh.... Jag gillar inte Harry Potter (karaktären, alltså)... Han är för GM... Stör mig fortfarande på att han fick 60 poäng medan de andra fick 50 i första boken. Vi vet redan att han är ytterst speciell, behöver inte försöka få han att framstå ännu speciellare... Får jag bara fråga vad GM betyder? Tycker inte heller om Harry Potter så värst mycket om jag skall vara ärlig. GM= God Mode, typ. Används ganska mycket inom rollspel (iaf där jag rollselat, haha) Kan också säga OP = Over Powered, tror jag. Men menas iaf att en karaktär är som störst, bäst och vackrast, kort sagt.
22 feb, 2015 19:04 |
|
Archarec
Elev |
Skrivet av Midaxz: Skrivet av Elma00: Skrivet av Midaxz: Ööh.... Jag gillar inte Harry Potter (karaktären, alltså)... Han är för GM... Stör mig fortfarande på att han fick 60 poäng medan de andra fick 50 i första boken. Vi vet redan att han är ytterst speciell, behöver inte försöka få han att framstå ännu speciellare... Får jag bara fråga vad GM betyder? Tycker inte heller om Harry Potter så värst mycket om jag skall vara ärlig. GM= God Mode, typ. Används ganska mycket inom rollspel (iaf där jag rollselat, haha) Kan också säga OP = Over Powered, tror jag. Men menas iaf att en karaktär är som störst, bäst och vackrast, kort sagt. Jag trodde först att du menade game master men det lät inte riktigt bra. ^^,
22 feb, 2015 20:38 |
|
Shapiro
Elev |
Jag gillar klassisk musik, 40- 50- 60- 70- 80- 90-tals musik, även mycket 30-tals jazz, folkmusik, blues, soul, R&R, nationalsånger och till-och-med en och annan polka men jag tycker inte om och tycker, Taylor Swift, Nicki Minaj, Avicii och nästan alla pojkband sedan 2000-talets början, är överskattade
Four score and seven years ago... 22 feb, 2015 23:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Midaxz: Tycker inte han är speciellt vacker, min åsikt.Skrivet av Elma00: Skrivet av Midaxz: Ööh.... Jag gillar inte Harry Potter (karaktären, alltså)... Han är för GM... Stör mig fortfarande på att han fick 60 poäng medan de andra fick 50 i första boken. Vi vet redan att han är ytterst speciell, behöver inte försöka få han att framstå ännu speciellare... Får jag bara fråga vad GM betyder? Tycker inte heller om Harry Potter så värst mycket om jag skall vara ärlig. GM= God Mode, typ. Används ganska mycket inom rollspel (iaf där jag rollselat, haha) Kan också säga OP = Over Powered, tror jag. Men menas iaf att en karaktär är som störst, bäst och vackrast, kort sagt. 23 feb, 2015 13:21 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag älskar Taylor Swift och tycker inte att hon är en player...
25 feb, 2015 09:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Isabelle Granger: Jag älskar Taylor Swift och tycker inte att hon är en player... Eller hur. Det är inte hennes fel att hennes killar varit otrogna. 25 feb, 2015 13:35 |
|
Frivolt
Elev |
Jag förstår inte att Nicki Minaj är en sån big deal O_o lixom..Jag lyssnar på dancehall-musik och det är lixom Nicki gånger 10, typ....
Så förstår inte alls... Och hon dansar ju jättebra O_o (Jag vet inte så mkt om henne som person men tänkte mest allas reaktion på videon till Annaconda...den är ingenting ju O_o ) 25 feb, 2015 14:25 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att ämnet bild i skolan är överskattat.
26 feb, 2015 13:57 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker att ämnet bild i skolan är överskattat. Det är ett ganska onödigt ämne, tycker jag även om jag tycker att det är kul och är bra på det. Det är ändå något som borde vara frivilligt och inte påtvingat. Samma sak gäller musik och idrott (fast de ämnena gillar jag däremot inte).
26 feb, 2015 14:25 |
|
Borttagen
|
jag vet inte om jag inbillar mig eller om jag är den enda som klär mig som ett "emo" men jag inget emot att bli kallad emo?
där emot stör jag mig nästan på alla som säger "man kan inte vara emo för emo är en musikstil" det är ju förstås sant men det är nog bara jag som hatar att alla måste vara så noga med allt x( och jag tycker att allt "Jag gillar inte Justin Bieber längre, kriminell som han har blivit" är såååå 2013. varför bryr sig folk forfarande? 26 feb, 2015 16:00 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen