Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dilly Weasley
Elev |
Pierce Brosnan
"Hm, you must be a Weasley" 27 jan, 2013 07:36 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tänker välja Daniel Craig, eftersom jag tycker att han är lite snyggare. Även om jag inte är särskilt intresserad av James Bond-filmer alls, egentligen.
Resultat i frågan "Daniel Craig eller Pierce Brosnan?": 3-1 till Pierce Brosnan! Obs! Ny fråga i första inlägget (förhoppningsvis något fler som kan svara på den ...) 27 jan, 2013 14:39 |
|
Borttagen
|
Pannacotta.
Tiramisù är visserligen riktigt gott det med. Men kaffesmaken förstör en del för mig. 27 jan, 2013 14:53 |
|
Borttagen
|
Pannacotta.
Har ingen aning om vad Tiramisú är. 27 jan, 2013 15:11 |
|
Little J
Elev |
27 jan, 2013 15:34 |
|
Borttagen
|
inget av dem
27 jan, 2013 15:43 |
|
Borttagen
|
Tycker både är blä
27 jan, 2013 15:45 |
|
Borttagen
|
Pannacotta, blött kex i kaffe är liksom inte riktigt min grej..... Fast pannacotta är inte min favorit heller, men det kan vara rätt gott med hallon.
27 jan, 2013 16:01 |
|
BlondaHermione
Elev |
27 jan, 2013 18:33 |
|
Borttagen
|
Pannacotta är ganska gott
27 jan, 2013 18:52 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen