UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fluffyy
Elev |
Popcorn e blä
"Besides, you're saying it wrong. It's Leviosa, not Leviosar." - Hermione Granger 20 feb, 2015 12:30 |
|
Corazon
Elev |
20 feb, 2015 15:07 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Folk dissar tolvåringar för mycket :c
22 feb, 2015 00:19 |
|
Borttagen
|
Tycker att bio är överskattat, jag går bara om jag har presentkort eller om jag är jättesugen på en film. Det är så omysigt!
22 feb, 2015 08:19 |
|
potterflicka
Elev |
Jag avskyr selfies.
22 feb, 2015 11:27 |
|
Borttagen
|
Det känns som alla kommer hata mig nu men ja...
Barn är otroligt äckliga. 22 feb, 2015 12:24 |
|
Elma00
Elev |
22 feb, 2015 12:27 |
|
Midaxz
Elev |
Ööh.... Jag gillar inte Harry Potter (karaktären, alltså)... Han är för GM... Stör mig fortfarande på att han fick 60 poäng medan de andra fick 50 i första boken. Vi vet redan att han är ytterst speciell, behöver inte försöka få han att framstå ännu speciellare...
I'm on a see food diet. I see food and I eat it! 22 feb, 2015 12:42 |
|
Elma00
Elev |
Skrivet av Midaxz: Ööh.... Jag gillar inte Harry Potter (karaktären, alltså)... Han är för GM... Stör mig fortfarande på att han fick 60 poäng medan de andra fick 50 i första boken. Vi vet redan att han är ytterst speciell, behöver inte försöka få han att framstå ännu speciellare... Får jag bara fråga vad GM betyder? Tycker inte heller om Harry Potter så värst mycket om jag skall vara ärlig.
22 feb, 2015 18:16 |
|
Midaxz
Elev |
Skrivet av Elma00: Skrivet av Midaxz: Ööh.... Jag gillar inte Harry Potter (karaktären, alltså)... Han är för GM... Stör mig fortfarande på att han fick 60 poäng medan de andra fick 50 i första boken. Vi vet redan att han är ytterst speciell, behöver inte försöka få han att framstå ännu speciellare... Får jag bara fråga vad GM betyder? Tycker inte heller om Harry Potter så värst mycket om jag skall vara ärlig. GM= God Mode, typ. Används ganska mycket inom rollspel (iaf där jag rollselat, haha) Kan också säga OP = Over Powered, tror jag. Men menas iaf att en karaktär är som störst, bäst och vackrast, kort sagt. I'm on a see food diet. I see food and I eat it! 22 feb, 2015 18:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen