Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Husmusen!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 26 jan, 2013 11:55 |
|
celina
Elev |
26 jan, 2013 12:10 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag gillar helt klart Katten Janson bättre! Dels är hans sötare och dels tycker jag inte att han är riktigt lika dryg som Husmusen (även om dert båda kan vara rätt dryga mot varandra.
Resultat i frågan "katten Janson eller Husmusen?": 17-10 till Katten Janson! Obs! Ny fråga i första inlägget! 26 jan, 2013 12:52 |
|
Borttagen
|
Ingen, vet inte vilka de är :o
26 jan, 2013 13:30 |
|
Borttagen
|
Pierce Brosnan.
Han ÄR Bond för mig. Han var Bond när jag var liten och växte upp. Han ÄR rollen. Dessutom är han en skådis som kan bjuda på sig själv. Jag syftar nu till hans sångroll i Mamma Mia-filmen 26 jan, 2013 14:08 |
|
Borttagen
|
Ingen :o Vet inte vilka det är så ja ^^
26 jan, 2013 14:17 |
|
Little J
Elev |
26 jan, 2013 15:47 |
|
Miss Black
Elev |
Pierce Brosnan:
![]() (I Mamma Mia t.ex.) Daniel Craig: ![]() (James Bond) Jag väljer Pierce Brosnan! Tycker den nya James Bond filmen var så tråkig.... Min bokblogg
26 jan, 2013 18:30 |
|
themarauder
Lärare |
26 jan, 2013 19:24 |
|
MizzNina
Elev |
Pierce Brosnan.
Han är rent allmänt en bra skådis. Dessutom När han klämmer på med sin irländska dialekt..... *smälter* "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 27 jan, 2013 06:50 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen