UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag hatar grädde.
17 feb, 2015 22:16 |
|
Dream
Elev |
Är inte alls sådär frälst över High School Musical som rätt många verkar vara, typ att det är värsta nostalgigrejen och att man kan alla låtar utantill. Jag såg rätt få Disney-filmer som inte var tecknade när jag var liten, och det är inget jag mår dåligt över direkt. ;'
Men känner mig lite udda när såpass många har HSM som barndomsminne n.1!!?????
17 feb, 2015 23:57 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Dream: Är inte alls sådär frälst över High School Musical som rätt många verkar vara, typ att det är värsta nostalgigrejen och att man kan alla låtar utantill. Jag såg rätt få Disney-filmer som inte var tecknade när jag var liten, och det är inget jag mår dåligt över direkt. ;' Men känner mig lite udda när såpass många har HSM som barndomsminne n.1!!????? THIS! High shcool musical är en av de sämsta filmerna jag nånsin har sett 18 feb, 2015 00:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Dream: Är inte alls sådär frälst över High School Musical som rätt många verkar vara, typ att det är värsta nostalgigrejen och att man kan alla låtar utantill. Jag såg rätt få Disney-filmer som inte var tecknade när jag var liten, och det är inget jag mår dåligt över direkt. ;' Men känner mig lite udda när såpass många har HSM som barndomsminne n.1!!????? THIS! High shcool musical är en av de sämsta filmerna jag nånsin har sett Samma här! HSM kom när jag gick i gymnasiet. Tyckte de var sjukt fjantiga och dåliga. Men det fanns tjejer i min klass som älskade filmerna. Och nu snackar vi gymnasieålder, inte tolvåringar... 18 feb, 2015 02:06 |
|
Corazon
Elev |
18 feb, 2015 17:14 |
|
Elma00
Elev |
18 feb, 2015 20:12 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att det är kul med tentor!
18 feb, 2015 20:23 |
|
Borttagen
|
jag kan bli för gammal för disney
18 feb, 2015 21:03 |
|
Hängslebyxor
Elev |
18 feb, 2015 21:45 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Ogillar nutella, otroligt starkt. Tycker det smakar för mycket choklad och socker, även fast jag älskar choklad och socker..
19 feb, 2015 17:40 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen