Glee
Forum
> Off Topic
> Glee
Neeyum
Elev
|
DET HÄR AVSNITTET CRYING
Spoiler: Tryck här för att visa!the warblers are back bitchez
23 nov, 2012 20:48
|
GinnyOlivia
Elev
|
Skrivet av Neeyum: DET HÄR AVSNITTET CRYING
Spoiler: Tryck här för att visa!the warblers are back bitchez
Spoiler: Tryck här för att visa!dERaS ONDA KATT THO

23 nov, 2012 21:00
|
Neeyum
Elev
|
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Neeyum: DET HÄR AVSNITTET CRYING
Spoiler: Tryck här för att visa!the warblers are back bitchez
Spoiler: Tryck här för att visa!dERaS ONDA KATT THO
Spoiler: Tryck här för att visa!I KNOW RIGHT DOG
23 nov, 2012 21:07
|
MissLollo
Elev
|
Åh jag dog Spoiler:Tryck här för att visa!när Puck var med igen! Fattade inte först hur mycket jag saknade han i gelle tills nu. Älskade hans brotalk med Jake oxå! Så himla bra Hahah är det konstigt att jag shippar de? Men Quinn! När kommer hon?? Nån som vet?
23 nov, 2012 21:50
|
Savi
Elev
|
Skrivet av MissLollo: Åh jag dog Spoiler:Tryck här för att visa!när Puck var med igen! Fattade inte först hur mycket jag saknade han i gelle tills nu. Älskade hans brotalk med Jake oxå! Så himla bra Hahah är det konstigt att jag shippar de? Men Quinn! När kommer hon?? Nån som vet?
Nästa avsnitt. Lääängtar sååå!!!!!
23 nov, 2012 21:53
|
MissLollo
Elev
|
Skrivet av Savi: Skrivet av MissLollo: Åh jag dog Spoiler:Tryck här för att visa!när Puck var med igen! Fattade inte först hur mycket jag saknade han i gelle tills nu. Älskade hans brotalk med Jake oxå! Så himla bra Hahah är det konstigt att jag shippar de? Men Quinn! När kommer hon?? Nån som vet?
Nästa avsnitt. Lääängtar sååå!!!!! Du skojar? Åh herregud!!! JA! :'D ♥
23 nov, 2012 21:54
|
Savi
Elev
|
Skrivet av MissLollo: Skrivet av Savi: Skrivet av MissLollo: Åh jag dog Spoiler:Tryck här för att visa!när Puck var med igen! Fattade inte först hur mycket jag saknade han i gelle tills nu. Älskade hans brotalk med Jake oxå! Så himla bra Hahah är det konstigt att jag shippar de? Men Quinn! När kommer hon?? Nån som vet?
Nästa avsnitt. Lääängtar sååå!!!!! Du skojar? Åh herregud!!! JA! :'D ♥
Haha... Har inte riktigt gillat henne... eller jo lite i slutet av tredje. Men ser mest framemot det för det kommer vara mycket New York.
Förstår dock inte varför det är thankgiving episod och nästa... jag menar thanksgiving var igår  Hade det inte varit passande att ha det avsnittet på den dagen
23 nov, 2012 21:56
|
MissLollo
Elev
|
Skrivet av Savi: Skrivet av MissLollo: Skrivet av Savi: Skrivet av MissLollo: Åh jag dog Spoiler:Tryck här för att visa!när Puck var med igen! Fattade inte först hur mycket jag saknade han i gelle tills nu. Älskade hans brotalk med Jake oxå! Så himla bra Hahah är det konstigt att jag shippar de? Men Quinn! När kommer hon?? Nån som vet?
Nästa avsnitt. Lääängtar sååå!!!!! Du skojar? Åh herregud!!! JA! :'D ♥
Haha... Har inte riktigt gillat henne... eller jo lite i slutet av tredje. Men ser mest framemot det för det kommer vara mycket New York.
Förstår dock inte varför det är thankgiving episod och nästa... jag menar thanksgiving var igår  Hade det inte varit passande att ha det avsnittet på den dagen Jo det hade det säkert men de kanske ville få något speciellt att hända då och behövde ett fill in avsnitt först?
24 nov, 2012 10:01
|
ikka
Elev
|
Spoiler: Tryck här för att visa!OMG, Some Nights ♥♥♥ Really feels like ND are back on track again.
  [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
24 nov, 2012 12:03
|
scarhead
Lärare
|
Spoiler: Tryck här för att visa!DEN ONDA KATTEN ♥♥♥♥♥
OCH GRANT AH SCREAMING
24 nov, 2012 12:26
|
Du får inte svara på den här tråden.