UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dream
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: Jag gillar inte moderaterna... alls. Same here! Släng bort konservatism, kapitalism och högerpolitik tack!
14 feb, 2015 01:08 |
|
Borttagen
|
Gillar inte nutella särskilt mycket eller Coca Cola... Gillade inte The Fault In Our Stars och tyckte rentav illa om Looking for Alaska. Tycker bäst om höst och vår, gillar att äta frukost (det känns ju typ som att det blev en innegrej att säga "nej usch, mår illa av frukost"
14 feb, 2015 02:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Gillar inte nutella särskilt mycket eller Coca Cola... Där satte du den! Började nästan tro att jag var helt ensam om att inte uppskatta Nutella. Får nästan stryk av folk så fort jag nämner det (och att jag föredrar Pepsi Max framför all form av Coca-Cola). 14 feb, 2015 02:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Gillar inte nutella särskilt mycket eller Coca Cola... Där satte du den! Började nästan tro att jag var helt ensam om att inte uppskatta Nutella. Får nästan stryk av folk så fort jag nämner det (och att jag föredrar Pepsi Max framför all form av Coca-Cola). Tycker i och för sig inte om några cola-liknande saker, inte Pepsi heller :p Colasmak när det gäller godis har jag dock inget emot. 14 feb, 2015 02:30 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Dream: Skrivet av Isabelle Granger: Jag gillar inte moderaterna... alls. Same here! Släng bort konservatism, kapitalism och högerpolitik tack! *tummar inlägg* 14 feb, 2015 08:45 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Jag gillar varken godis eller glass.
speech! 14 feb, 2015 22:16 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
15 feb, 2015 19:54 |
|
Corazon
Elev |
16 feb, 2015 15:21 |
|
MizzNina
Elev |
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 16 feb, 2015 18:21 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: gillar att äta frukost (det känns ju typ som att det blev en innegrej att säga "nej usch, mår illa av frukost" TUMME UPP! Håller verkligen med dig om det där. Jag ÄLSKAR frukostmat, skulle kunna äta frukostmat till alla måltider.. hehee.. 16 feb, 2015 20:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen