Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

UNPOPULAR OPINIONS

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

1 2 3 ... 363 364 365 ... 725 726 727
Användare Inlägg
Dream
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Isabelle Granger:
Jag gillar inte moderaterna... alls.

Same here! Släng bort konservatism, kapitalism och högerpolitik tack!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fee9cab6f5e9b5ec7665546f0efa1933d%2Ftumblr_inline_oi71haWEQ21uzopwm_500.gif

14 feb, 2015 01:08

Borttagen

Avatar

+1


Gillar inte nutella särskilt mycket eller Coca Cola... Gillade inte The Fault In Our Stars och tyckte rentav illa om Looking for Alaska. Tycker bäst om höst och vår, gillar att äta frukost (det känns ju typ som att det blev en innegrej att säga "nej usch, mår illa av frukost" och använder inte schampo. Tvättar dock nogrannt med gnugg och speciella sorters balsam, så jag är inte ohygienisk för det, lovar. Tycker att Sourcream and Onion som chipssmak är överskattad.

14 feb, 2015 02:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Gillar inte nutella särskilt mycket eller Coca Cola...

Där satte du den! Började nästan tro att jag var helt ensam om att inte uppskatta Nutella. Får nästan stryk av folk så fort jag nämner det (och att jag föredrar Pepsi Max framför all form av Coca-Cola).

14 feb, 2015 02:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Gillar inte nutella särskilt mycket eller Coca Cola...

Där satte du den! Började nästan tro att jag var helt ensam om att inte uppskatta Nutella. Får nästan stryk av folk så fort jag nämner det (och att jag föredrar Pepsi Max framför all form av Coca-Cola).


Tycker i och för sig inte om några cola-liknande saker, inte Pepsi heller :p Colasmak när det gäller godis har jag dock inget emot.

14 feb, 2015 02:30

Isabelle Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Dream:
Skrivet av Isabelle Granger:
Jag gillar inte moderaterna... alls.

Same here! Släng bort konservatism, kapitalism och högerpolitik tack!

*tummar inlägg*

14 feb, 2015 08:45

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Jag gillar varken godis eller glass.

speech!

14 feb, 2015 22:16

TheFifthMarauder
Elev

Avatar


jag tycker Nicki Minaj och Beyoncé är överskattade

please don't kill me.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F67dcd4f518da94315bcdbe6cd2509b24%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D9279187

15 feb, 2015 19:54

Corazon
Elev

Avatar


Tycker inte om nutella och tycker Iggy Azalea är överskattad.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fb85dadd6a3ed1a31c307a274bcaee418%2Ftumblr_oh1oarreOx1sjhtm9o1_500.gif

16 feb, 2015 15:21

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av Corazon:
Tycker inte om nutella.


+1

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

16 feb, 2015 18:21

Ginny00
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
gillar att äta frukost (det känns ju typ som att det blev en innegrej att säga "nej usch, mår illa av frukost" .

TUMME UPP! Håller verkligen med dig om det där. Jag ÄLSKAR frukostmat, skulle kunna äta frukostmat till alla måltider.. hehee..

16 feb, 2015 20:40

1 2 3 ... 363 364 365 ... 725 726 727

Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS

Du får inte svara på den här tråden.