Hungerspelen
Forum > Off Topic > Hungerspelen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Incendio
Elev |
Designade just en egen ''väggtext'' med det klassiska hungerspels-citatet ''May the odds be ever in your favor!''. Är jättenöjd, och jag hoppas att jag får den snart! Kommer lägga upp bild så fort den kommit och jag har satt upp den på väggen!
9 maj, 2012 13:56 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Incendio: Designade just en egen ''väggtext'' med det klassiska hungerspels-citatet ''May the odds be ever in your favor!''. Är jättenöjd, och jag hoppas att jag får den snart! Kommer lägga upp bild så fort den kommit och jag har satt upp den på väggen! Åh! Det låter jättevackert!!
9 maj, 2012 14:33 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Lunah~: Skrivet av Incendio: Designade just en egen ''väggtext'' med det klassiska hungerspels-citatet ''May the odds be ever in your favor!''. Är jättenöjd, och jag hoppas att jag får den snart! Kommer lägga upp bild så fort den kommit och jag har satt upp den på väggen! Åh! Det låter jättevackert!! Jag hoppas att det blir fint! Är dock osäker på hur stor texten blir irl.. Men det ska nog bli bra! 9 maj, 2012 15:15 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Incendio: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Incendio: Designade just en egen ''väggtext'' med det klassiska hungerspels-citatet ''May the odds be ever in your favor!''. Är jättenöjd, och jag hoppas att jag får den snart! Kommer lägga upp bild så fort den kommit och jag har satt upp den på väggen! Åh! Det låter jättevackert!! Jag hoppas att det blir fint! Är dock osäker på hur stor texten blir irl.. Men det ska nog bli bra! Det tror jag att det blir ♥ Det lät vackert, önskar jag också kunde ha så nu!
9 maj, 2012 15:20 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Lunah~: Skrivet av Incendio: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Incendio: Designade just en egen ''väggtext'' med det klassiska hungerspels-citatet ''May the odds be ever in your favor!''. Är jättenöjd, och jag hoppas att jag får den snart! Kommer lägga upp bild så fort den kommit och jag har satt upp den på väggen! Åh! Det låter jättevackert!! Jag hoppas att det blir fint! Är dock osäker på hur stor texten blir irl.. Men det ska nog bli bra! Det tror jag att det blir ♥ Det lät vackert, önskar jag också kunde ha så nu! Hihi! Totalt kostade det 399kr, men jag tog också en ''specialtext'' och lite större storlek än ''originalet''! Skulle kunna ha fått det för 199kr, men jag vill ju ha det stylish också Jag gjorde det på den här hemsidan --> http://www.vinylahem.se/24-design, om du är intresserad! 9 maj, 2012 15:25 |
|
cannedcorn
Elev |
Incendio: Du måste lägga upp en bild när du fått den och satt upp den på väggen! Jag har faktiskt funderat på att göra exakt samma sak, men varit tveksam för jag känner ingen som gjort det. Men om du tycker att det blev bra så kanske jag vågar lägga pengar på det!
9 maj, 2012 16:02 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av cannedcorn: Incendio: Du måste lägga upp en bild när du fått den och satt upp den på väggen! Jag har faktiskt funderat på att göra exakt samma sak, men varit tveksam för jag känner ingen som gjort det. Men om du tycker att det blev bra så kanske jag vågar lägga pengar på det! Det ska jag göra, definitivt! Texten borde komma någon gång i nästa vecka om allt går som det ska! 9 maj, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
9 maj, 2012 19:23 |
|
Solkatten
Elev |
Omg, det tar typ år för mig att läsa ur Fatta Eld D:
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 maj, 2012 19:24 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av Incendio: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Incendio: Skrivet av Lunah~: Skrivet av Incendio: Designade just en egen ''väggtext'' med det klassiska hungerspels-citatet ''May the odds be ever in your favor!''. Är jättenöjd, och jag hoppas att jag får den snart! Kommer lägga upp bild så fort den kommit och jag har satt upp den på väggen! Åh! Det låter jättevackert!! Jag hoppas att det blir fint! Är dock osäker på hur stor texten blir irl.. Men det ska nog bli bra! Det tror jag att det blir ♥ Det lät vackert, önskar jag också kunde ha så nu! Hihi! Totalt kostade det 399kr, men jag tog också en ''specialtext'' och lite större storlek än ''originalet''! Skulle kunna ha fått det för 199kr, men jag vill ju ha det stylish också Jag gjorde det på den här hemsidan --> http://www.vinylahem.se/24-design, om du är intresserad! Najs! ♥
9 maj, 2012 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen