Hungerspelen
Forum > Off Topic > Hungerspelen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cannedcorn
Elev |
Ja, jag veeet! Satt och såg på blue water high förut idag och det bara klickade när jag såg honom! Men han är nästan lite för "söt" för att vara Finnick. Finnick ska vara mer "snygg och sexig", om du fattar, haha. Men han är den bästa jag sett hittills i alla fall
7 maj, 2012 20:56 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av cannedcorn: Ja, jag veeet! Satt och såg på blue water high förut idag och det bara klickade när jag såg honom! Men han är nästan lite för "söt" för att vara Finnick. Finnick ska vara mer "snygg och sexig", om du fattar, haha. Men han är den bästa jag sett hittills i alla fall Jamen precis, liite för söt men annars perfekt 7 maj, 2012 20:56 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av cannedcorn: Ja, jag veeet! Satt och såg på blue water high förut idag och det bara klickade när jag såg honom! Men han är nästan lite för "söt" för att vara Finnick. Finnick ska vara mer "snygg och sexig", om du fattar, haha. Men han är den bästa jag sett hittills i alla fall Jamen precis, liite för söt men annars perfekt Jaa! Jag kan bara tänka mig det där ansiktet när han pratar om Annie. Ohmygod. ♥
7 maj, 2012 20:59 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av cannedcorn: Skrivet av Optic: Skrivet av cannedcorn: Ja, jag veeet! Satt och såg på blue water high förut idag och det bara klickade när jag såg honom! Men han är nästan lite för "söt" för att vara Finnick. Finnick ska vara mer "snygg och sexig", om du fattar, haha. Men han är den bästa jag sett hittills i alla fall Jamen precis, liite för söt men annars perfekt Jaa! Jag kan bara tänka mig det där ansiktet när han pratar om Annie. Ohmygod. ♥ Alltså jaaa ♥ 7 maj, 2012 21:00 |
|
Aleander
Elev |
Det första Ida S sa till mig imorse var att Robert Pattinson skulle spela Finnick. Det var inte ok, inte acceptabelt, inte alls. Blev aningen överlycklig när jag läste på fb att castingen inte var gjord. JAG TROR PÅ EN GUD IGEN.
Tardisinreichenbach & Schues-shoes 7 maj, 2012 21:40 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Aleander: Det första Ida S sa till mig imorse var att Robert Pattinson skulle spela Finnick. Det var inte ok, inte acceptabelt, inte alls. Blev aningen överlycklig när jag läste på fb att castingen inte var gjord. JAG TROR PÅ EN GUD IGEN. Hehehehheehe jag sa dock också att jag inte hade någon källa på det och inte suttit vid någon dator. Just spreading the rumors "we live together, and harry does all the cooking." 7 maj, 2012 21:47 |
|
Aleander
Elev |
Skrivet av Ida S: Skrivet av Aleander: Det första Ida S sa till mig imorse var att Robert Pattinson skulle spela Finnick. Det var inte ok, inte acceptabelt, inte alls. Blev aningen överlycklig när jag läste på fb att castingen inte var gjord. JAG TROR PÅ EN GUD IGEN. Hehehehheehe jag sa dock också att jag inte hade någon källa på det och inte suttit vid någon dator. Just spreading the rumors Ohoho, Gossip Girl! Nej, jag vet. Men det var ändå hemskt </3 Btw är det tre (3) saker vi ska diskutera imrgn. BARA SÅ ATT DU VET. Tardisinreichenbach & Schues-shoes 7 maj, 2012 21:53 |
|
Incendio
Elev |
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN KATNISS!♥
8 maj, 2012 13:42 |
|
Lunah~
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Ms.Markus: Då har vi det gemensamt!! Skrivet av ronnyponny: Skrivet av EmahS: vem är han längst upp till höger?Tyvärr ser det inte ut så. Utan såhär: ![]() Och den jag verkligen inte tycker är Alex Pettyfer. Älskar killen, men han är verkligen inte min Finnick. För han såg ut som Finnick! Garrett Hedlund! ♥ Killen jag hoppas på! Han är en perfekt Finnick enligt mig Garret måste spelar Finnnick! ♥
8 maj, 2012 15:00 |
|
Ronald Weasley
Elev |
8 maj, 2012 18:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen