Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Urk.. måste försöka stämma min gitarr idag.. hoppas det går bra
23 okt, 2011 20:11 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Urk.. måste försöka stämma min gitarr idag.. hoppas det går bra haha, lycka till ![]()
23 okt, 2011 20:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna 1: Lyssnar någon på The Fray? Jag gör det lite då och då. Älskar att de "är med" i Greys anatomy. 23 okt, 2011 20:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Urk.. måste försöka stämma min gitarr idag.. hoppas det går bra haha, lycka till Jag tror det gick bra Nej, jag kan inte komma på lördag 23 okt, 2011 20:39 |
|
si_tonks
Elev |
23 okt, 2011 20:40 |
|
Borttagen
|
^ Jag vet.. Vill så gärna komma men kan inte..
23 okt, 2011 20:44 |
|
si_tonks
Elev |
23 okt, 2011 20:45 |
|
Noctum
Elev |
vart var det man skulle mötas om man skulle på mugglisträffen i stockholm? jag e liksom för lat för att leta upp den tråden xD
23 okt, 2011 20:50 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Noctum: vart var det man skulle mötas om man skulle på mugglisträffen i stockholm? jag e liksom för lat för att leta upp den tråden xD spottkoppen på centralen och är det någon annan n jag som ska ta pendeltåget dit?? 3 ![]()
23 okt, 2011 20:51 |
|
linnvendela
Elev |
Noctum: Jag hittar inte dig på listan över anmälda angående Mugglisträffen. Har du sagt till Li att du ska komma?
EDIT: Här är tråden: http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7336#forum.php?topic=7336 Jaha. 23 okt, 2011 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen