Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okii c: Åh såg nyss på det avsnittet. Längtar tillbaka till när de var typ så där. Eller helt tillsammans men där visste man att det inte var över...
20 nov, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
Åh vad jag älskar slutet på episod 1 i säsong 4 ♥
21 nov, 2012 07:03 |
|
EmahS
Elev |
21 nov, 2012 19:13 |
|
ailiiin
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! 21 nov, 2012 20:01 |
|
EmahS
Elev |
Inte sett. Men lyssnat. vill inte se innan avsnittet hehe
21 nov, 2012 20:04 |
|
ailiiin
Elev |
Skrivet av EmahS: Inte sett. Men lyssnat. vill inte se innan avsnittet hehe Haha förstår de, men jag kan inte vänta, men den är underbar iaf ♥ 21 nov, 2012 20:58 |
|
Ginny00
Elev |
Jag älskar nya promon ♥
Spoiler: Tryck här för att visa! 21 nov, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
IH JAG ÄR SNART IKAPP.
Nu är jag på episod tre säsong 4, så snaaart ^^ 21 nov, 2012 21:19 |
|
MissLollo
Elev |
23 nov, 2012 14:12 |
|
Neeyum
Elev |
alltså jag älskar säsong 4.
really. men jag saknar känslan när dom typ sjöng we are young i s3 för det var så fint och ahh 23 nov, 2012 14:38 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen