UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Millson Lovegood
Elev |
3 feb, 2015 20:08 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Hinny: Mitt med. Jag HATAR Drarry, Dramione, Drinny osv. Alla ship som har med Draco Malfoy att göra. Han är bara så sämst enligt mig. Och The Fooo hatar jag också. "Vi tycker att alla våra fans ska vara en familj tillsammans med oss, därför byter vi namn till The Fooo Conspiracy!" Ååh hatar dom. Hjälper inte att hälften av alla tjejer i min klass är kära i dem. Yes!! C; Håller med. -- Tycker inte att TFIOS var en bra bok, ganska dålig faktiskt.
3 feb, 2015 20:31 |
|
Emma Granger
Elev |
Drarry, Drinny, osv är helt ärligt bland det värsta jag vet.
Trött tjej <333 3 feb, 2015 21:04 |
|
Frivolt
Elev |
Jag tycker inte om The sims 3
-.- 3 feb, 2015 21:22 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Hinny: Mitt med. Jag HATAR Drarry, Dramione, Drinny osv. Alla ship som har med Draco Malfoy att göra. Han är bara så sämst enligt mig. Och The Fooo hatar jag också. "Vi tycker att alla våra fans ska vara en familj tillsammans med oss, därför byter vi namn till The Fooo Conspiracy!" Ååh hatar dom. Hjälper inte att hälften av alla tjejer i min klass är kära i dem. Jag blir faktiskt inte sura på Drarry-haters. Jag tycker synd om dom. Alltså stackars er som inte får uppleva det underbara här i livet. Jag menar.. - OCH JAG TYCKER ÄVEN SYND OM YAOI HATARE SOM KIM. DET ÄR SYND OM DOM. INGEN YAOI- INGEN LIV. Alls. Era små stackare :c - OCH Hinny, plus till dig eftersom du också hatar The Foo!! ♡ Dom är bara USCH och dom tror dom kan dansa och sjunga men SURPRISE SURPRISE alla gillar dom bara för att dom är "snygga" vilket inte ens det är sant. - Och, btw. Jag hatar Cho Chang. Usch. Jag shippar henne med en toalett. En sjukt smutsig toalett. 3 feb, 2015 21:28 |
|
Hängslebyxor
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: Och, btw. Jag hatar Cho Chang. Usch. Jag shippar henne med en toalett. En sjukt smutsig toalett. Choaletten = otp ![]() ![]()
3 feb, 2015 21:33 |
|
Kim Potter
Elev |
Isabelle Granger Ville inte låta otrevlig, men bara för att du skrev så:
YAOI AND SLASH IS OVERRATED Liksom, jag har verkligen inget emot att man är gay eller så, men det känns skit jobbigt när alla bara "gay ships are yay ships" som om det vore något mirakel. Men ja, jag håller med om att The Fooo är usch. Jag tycker dock att den smutsiga toaletten förtjänar bättre än Cho Chang.
3 feb, 2015 21:46 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Isabelle Granger Ville inte låta otrevlig, men bara för att du skrev så: YAOI AND SLASH IS OVERRATED Liksom, jag har verkligen inget emot att man är gay eller så, men det känns skit jobbigt när alla bara "gay ships are yay ships" som om det vore något mirakel. Men ja, jag håller med om att The Fooo är usch. Jag tycker dock att den smutsiga toaletten förtjänar bättre än Cho Chang. Kim, det är just på grund av att du tror det som jag tycker synd om dig :c Någon gång när du är äldre kommer du kanske att förstå... Hängslebyxor SAMMA♡.♡ 3 feb, 2015 21:51 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag vill inte flytta ifrån Sverige (vilket många verkar vilja). Jag skulle inte känna mig säker i ett annat land då det är så få länder där personer som jag har några rättigheter.
Jag vill att människan slutar föröka sig (eller i mindre antal) och minskar. Jag tycker inte att människan borde ha rätten att "äga Jorden". Det är lika mycket myrornas som vår. Jag vill skippa det här med länder och världsdelar - inga gränser. Jag vill att städerna ska minskas och skogar och annan natur ska få växa tillbaka och få täcka större yta. Jag vill leva i en värld med anarki, inga lagar, inga pengar. Jag vill att människor ska leva i harmoni och inte behöva kräva att få något i utbyte mot saker. Att alla människor ska vara osjälviska så att en inte ska behöva ha pengar utan att alla ska kunna samarbeta gratis och ändå kunna få vad en vill ha. Och att det inte ska finnas några klasser. Alla accepterar alla och människan slutar döma. Likätandet och förstörandet av vår planet ska också upphöra. Jag skulle vela att allt inte var så utspritt utan människorna bodde på så lite yta som möjligt och att alla färdmedel och allt ska vara miljövänligt. Vi äger planeten lika mycket som alla andra. Vad är meningen med att människan ska erövra allt? Det är bara hyckleri att säga att "djuren är för många!!!!!!!!!!!!!!!!!" Jag har inget emot användandet av internet egentligen men jag skulle önska att allt skulle kretsa kring internet. Att en fortfarande ska kunna leva ett liv utan att folk ska hacka på en för allt en missat och för att en inte har allt som man "ska ha".Jag har förmodligen missat något men ja, jag vet att det nog inte finns så många som håller med om mina åsikter. ^w^
3 feb, 2015 22:14 |
|
Borttagen
|
Hatar Drarry och tycker det är helt fel.
10 feb, 2015 21:36 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen